تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
22

اجازه دفن غیراصولی زباله‌های عفونی را در ایذه نمی‌دهیم

  • کد خبر : 54855
  • 21 آذر 1400 - 2:38
اجازه دفن غیراصولی زباله‌های عفونی را در ایذه نمی‌دهیم
شهردار ایذه گفت: اجازه دفن زباله‌های عفونی را در سایت پسماند مرغا نمی دهیم، اختلاف دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی باید حل شود.

علیرضا ره‌انجام شهردار ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار عصرایذه اظهار داشت: زباله های عفونی بیمارستان، درمانگاه ها و مطب‌های شخصی باید قبل از انتقال به سایت زباله، امحا و بی خطر سازی شوند‌.

وی تصریح کرد: در شهر ایذه فقط بیمارستان شهدا مجهز به دستگاه امحا و بی‌خطر سازی زباله است که از حدود یک ماه پیش تا کنون با دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اجازه امحای زباله‌ مطب های خصوصی در این مکان داده نمی‌شود.

ره انجام افزود: ما فقط اجازه انتقال زبانهای امحا شده به سایت زباله را می‌دهیم و از یک ماه پیش تاکنون مشخص نیست زباله‌های مطب‌ها و درمانگاه های سطح شهر کجا رها سازی می‌شوند.

شهردار ایذه تاکید کرد: مشکل پیش آمده یک مسئله بین دانشگاه علوم پزشکی خوزستان ، سازمان نظام پزشکی و شبکه بهداشت ایذه است که دود آن در چشم مردم می‌رود.

وی با اشاره به جلسه امروز کارگروه پسماند در فرمانداری ایذه و حل نشدن این مشکل به دلیل مخالفت دانشگاه علوم‌پزشکی، گفت: اینکه طبق قانون مطب‌ها باید از طریق قرارداد با بخش خصوصی نسبت به امحای زباله های خود اقدام کنند که در ایذه چنین چیزی رخ نمی‌دهد.

ره‌انجام در پایان تصریح کرد: امشب سختگیری خود را در ورودی سایت زباله چندین برابر خواهیم کرد و تا حل این مشکل توسط نهادهای ذکر شده هیچ همکاری انجام نمی‌دهیم زیرا خط قرمز ما سلامتی مردم است.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=54855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. نه اینکه خودشون دارن اصولی توی سایت مرغازباله میریزن !!! ظاهرا بامحیط زیست زد وبند کردن و چیزی بیرون نمیدن و رییس محیط زیست دوست شهرداره و هواشو داره و گزارش تخلف دفع زباله درباره ش نمیده بیرون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.