تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

استانی شدن انتخابات طرح مناسبی نبود/ نامزدهای انتخاباتی در محافل خصوصی در حال یارگیری هستند

  • کد خبر : 26737
  • 09 تیر 1394 - 12:22
استانی شدن انتخابات طرح مناسبی نبود/ نامزدهای انتخاباتی در محافل خصوصی در حال یارگیری هستند

عصر ایذه: معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: نامزدهای انتخاباتی استان با حضور در محافل خصوصی در حال یارگیری هستند. […]

عصر ایذه: معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: نامزدهای انتخاباتی استان با حضور در محافل خصوصی در حال یارگیری هستند.

 

 

 

فرج الله خبیرمعاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در گفتگو با رهیاب اظهارداشت: به شخصه طرح استانی شدن را در انتخابات کارآمد نمی بینم زیرا اگر بخواهیم مساله انتخابات را به گونه ای پیش ببریم که فضا رقابتی شده و شرایط بهتری ایجاد شود باید تلاش در قدرتمند کردن احزاب و ورود آنان در صحنه انتخاب کرد؛ این که به صورت پراکنده کسانی کاندید شوند، نمی تواند خیلی مطلوب نظر باشد.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر تحولات انتخاباتی استان خوزستان چه روندی را طی می کند، گفت: تا به امروز کاندیداتورها بیشتر در محافل خصوصی ظاهر شده و اقدام به یارگیری می کنند.

خبیر با بیان این که نامزدهای انتخابات در حال حاضر تشکیلات خود را سازمان دهی می کنند، افزود: ما هنوز رسما وارد فضای انتخاباتی نشدیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندارضمن ابراز امیدواری در برقراری فضای رقابتی خوب و سالم انتخاباتی خاطرنشان کرد: لازم است کسانی که کاندید شده اند قوانین و مقررات را رعایت کرده و ضابطه مند حرکت کنند.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی باید به مردم برنامه ارائه دهند و مردم نیز افرادی را گزینش کنند که منافع ملی را به منافع شخصی، جمعی، گروهی و قومی خود ارجحیت می دهند.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=26737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.