تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
9

اولین نماز جمعه در دهدز باحضور آیت الله جزایری برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 41392
  • 13 آبان 1394 - 9:14
اولین نماز جمعه در دهدز باحضور آیت الله جزایری برگزار خواهد شد

عصر ایذه: بخشدار دهدز گفت: اولین نماز جمعه شهر دهدز جمعه ۱۵آبان به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مراد […]

عصر ایذه: بخشدار دهدز گفت: اولین نماز جمعه شهر دهدز جمعه ۱۵آبان به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مراد حسینی برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

701179

 

 

 

 

 

بخشدار دهدز عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر ایذه در دهدز اظهار کرد: مراسم معارفه اولین امام جمعه شهر دهدز جمعه ۱۵آبان باحضور آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین سید مراد حسینی که خود از اهالی این منطقه است بعنوان اولین امام جمعه شهر دهدز معرفی خواهد شد.

 

حجت الله خسروی در پایان با بیان اینکه حضور نماینده ولی فقیه در شهر دهدز را به فال نیک خواهیم گرفت؛ گفت: ازمردم و مسئولین این منطقه درخواست داریم که باحضور حداکثری خود در این مراسم شرکت کنند.

 

 

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=41392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. باعرض سلام وخسته نباشید خدمت همه کارکنان عصر ایذه
    بسیارمتشکریم بخاطر اطلاع رسانی دقیق وسریع خبرها.

  2. ماهم حضور امام جمعه رو تو شهرمون به فال نیک میگیریم ،با آرزوی پیشرفت روز افزون برای شهرمون وبه امید توجه مسئولین به این منطقه.

  3. حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حسینی

    انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت اولین امام جمعه معزز شهردهدز را تبریک و تهنیت عرض نموده و رجاء واثق داریم ؛حضور حضرتعالی درشهرستان شهید پرور دهدز منشا خیر و برکات فراوان خواهد بود . انشاالله در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج )و زعامت و رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظلله العالی ) موفق و موید باشید و توفیق روز افزون جنابعالی رااز درگاه ایزد متعال خواهانیم .

  4. عرض سلام و ادب
    خدمت حاج اقای حسینی بسیار خوشحال و مسروریم که بلاخره فردی شایسته همچون شما که فرزند همین منطقه هستید منصوب به امام جمعه این شهر شدید ما از خدمات بسیار زیاد و با ارزش شما و واقعا دلسوازانه اتان اگاهیم شهر ما شهر دهدز هم به حوزه علمیه.به مصلا.به مکان های مذهبی .و …. بع مکان های بهداشتی نیازمند است نیاز به مسجد و نیازمند به فردی مثل شما که واقعا دلسوزانه به این شهر عرضه کند ماهم مانند ایذه نیازمند حوزه هستیم که شما بسیار تلاش کردید نیازمند مصلا هستیم که شما بسیار تلاش کردید نیازمند مسجد و من جمله هستیم ان شا الله که به لطف خدا این شهر هم از خیلی از امور بی نیاز بشه

    یا حق

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.