تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
27

ایذه استعدادهای بی‌نظیری در رشته تکواندو دارد

  • کد خبر : 53935
  • 23 بهمن 1397 - 1:13
ایذه استعدادهای بی‌نظیری در رشته تکواندو دارد

هیأت تکواندو ایذه به سرپرستی علیرضا اسکندری از دی‌ماه ۹۶ در ایذه تشکیل شد که در این مدت کوتاه رشد گسترده‌ای داشته است.

سرپرست هیأت تکواندو شهرستان ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار مالمیر اظهار کرد: در یک سالی که هیأت تکواندو شهرستان ایذه بازگشایی‌شده است تاکنون نزدیک به دویست ورزشکار (آقا و بانو) در تمام رده‌های سنی مشغول به فعالیت شدند.

علیرضا اسکندری با تأکید بر اینکه ایذه استعدادهای بسیار خوبی بخصوص در رده‌های پایه دارد، عنوان کرد: طی مدت‌زمان فعالیت این رشته در شهرستان، ورزشکاران هیأت ایذه در مسابقات استانی و کشوری شرکت کردند که در این رقابت‌ها پنجاه مدال رنگارنگ برای شهرستان به ارمغان آورند.

وی با تأکید بر اینکه بیشتر فعالیت و تمرکز هیأت تکواندو شهرستان و مربیان زحمتکش شهرستان در بخش پایه است، افزود: در رده سنی پیش خردسالان، خردسالان، نونهالان و نوجوانان فعالیت‌های بسیار خوبی داشتیم.

وی تشریح کرد: در بخش خردسالان ورزشکاران بسیار خوبی داریم که می‌توان به محمدرضا کیانی، شاهرخ امیری راد و پوریا اسکندری در بخش آقایان و فاطمه کیانی، سوگند حبیبی و مهدیه اسماعیلوندی در بخش بانوان اشاره کرد.

سرپرست هیأت تکواندو شهرستان ایذه ادامه داد: در بخش‌های دیگر نیز می‌توان به ارشیا کوراوند، علیرضا محمدی، محمدمهدی طهماسبی و محمدرضا کرد اشاره کرد که همگی از قهرمانان و استعدادهای تکواندو شهرستان و استان هستند.

وی بابیان اینکه اکثر ورزش‌های المپیکی و یا غیر المپیکی که در سطح شهرستان فعالیت دارند دارای سالن مجزا با امکانات بسیار خوب برای تمرین و مسابقات هستند، گفت: رشته تکواندو فاقد این امکانات است و با کمترین امکانات به‌کار خود ادامه می‌دهد حتی از داشتن شیاپچانگ و وسایل اولیه جهت تمرین نیز محروم است.

 

 

اسکندری خاطرنشان کرد: با توجه به المپیکی بودن این رشته و اهمیتی که کل کشور به این رشته داده‌اند ان‌شاءالله به پشتوانه استعدادهایی که داریم می‌توانیم در چند سال آینده در سطح کشور و تیم ملی صاحب جایگاه شویم.

وی در ادامه اظهار داشت: در سنوات قبل باید شرایطی ایجاد می‌شد که ما مربیان و داوران رسمی در سطح استان و کشور داشته باشیم که با توجه به عدم همکاری مسئولان مربوطه انجام‌نشده است اما خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته امسال سه نفر که شرایط مربوطه را دارند، به این دوره‌ها اعزام خواهند شد.

اسکندری اضافه کرد: با توجه به اعلام کارشناسان فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران، هیأت تکواندو استان در یک سال گذشته بیش از ۲۲۰ درصد رشد داشته که بخش مهمی از آن به رشد این ورزش در ایذه بازمی‌گردد که می‌طلبد مسئولین مربوطه به تکواندو شهرستان نگاه ویژه‌ای داشته باشند

سرپرست هیأت تکواندو شهرستان ایذه با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز در حد توان نیز همکاری لازم را صورت داده است، گفت: حداقل انتظار ما از مسئولان و نماینده محترم در بحث امکانات اولیه مانند تشک شیاپچانگ و هوگو الکترونیکی است که قول‌هایی در این زمینه داده شد اما تاکنون محقق نشده است.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=53935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.