تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
8

بوگاتی و احتمال عرضه مدل های جدید

  • کد خبر : 48737
  • 19 مرداد 1395 - 2:56

ولفگانگ درهایمر مدیر اجرایی بوگاتی اعلام کرده که این شرکت در حال بررسی و در نظر گرفتن تولید مدل‌های جدید […]

ولفگانگ درهایمر مدیر اجرایی بوگاتی اعلام کرده که این شرکت در حال بررسی و در نظر گرفتن تولید مدل‌های جدید است و برای این منظور، سازنده‌ی ابر خودروهای ویرون و شیرون در حال بررسی چهار گزینه‌ی مختلف است.

بر اساس اطلاعاتی که توسط درهایمر در آخرین مصاحبه‌اش منتشر شده است، وی چندان مایل نبود تا اطلاعاتی از این چهار گزینه‌ی احتمالی بوگاتی را در اختیار رسانه‌های قرار دهد؛ با این حال وی به این موضوع اشاره کرد که یکی از این گزینه‌های موجود می‌تواند خودروی سدانی بر پایه‌ی مدل کانسپت Galibier 16C باشد که در سال ۲۰۰۹ رونمایی شد.

گزینه‌های دیگر شامل یک شاسی‌بلند، یک خودروی سوپر اسپرت ارزان قیمت‌تر و البته خودرویی الکتریکی هستند.

درهایمر گفته است که گزینه‌ی محبوبش از بین گزینه‌های موجود، مدل سدان Galibier است که پروژه‌ی آن توسط مدیر اجرایی قبلی، ولفگانگ شرایبر متوقف شده بود. اما از زمانی که درهایمر سکان هدایت بوگاتی را بر عهده گرفته است به دنبال این بوده تا مدلی جدید را نیز به محصولات این شرکت اضافه کند تا پس از آغاز عرضه‌ی شیرون در کنار این ابرخودرو به فروش برسد.

بوگاتی

درهایمر توضیح داده است که تولید این مدل جدید برای بهبود وضعیت اقتصادی این شرکت بسیار مهم است. بوگاتی پیش‌تر به خاطر ضرری که بابت فروش هر دستگاه ویرون می‌کرد زبانزد خاص و عام شده بود؛ گرچه این ضرر دهی چندان مهم نبود چون این خودرو برای نمایش توانایی‌های بالای مهندسی گروه فولکس واگن به تولید می‌رسید و ضرر فروش آن از طریق فروش سایر محصولات این گروه جبران می‌شد. اما با مشکلاتی که پس از ماجرای رسوایی آلایندگی خودروهای دیزلی برای فولکس واگن پیش آمد، به نظر می‌رسد که آن دوران دیگر به پایان رسیده و میزان سود هر برند برای این شرکت بزرگ‌ خودروسازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

بنا بر گفته‌ی یک منبع آگاه، بخشی از برنامه‌ریزی فولکس واگن برای بوگاتی، انجام تمهیداتی است تا این برند بتواند در فاز بعدی ماموریت بازگشت سرمایه‌‌ی هزینه شده روی این برند را تضمین کند.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=48737

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.