تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7

تجاوز به بانوان اسیر عراقی زیر نظر زنان انگلیسی داعش

  • کد خبر : 19205
  • 14 خرداد 1394 - 17:56

عصر ایذه: بانوان و دختران اسیر عراقی، تحت نظارت زنان تروریست انگلیسی با تجاوز و شکنجه وحشیانه از سوی عناصر […]

عصر ایذه: بانوان و دختران اسیر عراقی، تحت نظارت زنان تروریست انگلیسی با تجاوز و شکنجه وحشیانه از سوی عناصر داعش در داخل کلیساهای عراق روبرو شده اند.

خبرگزاری ” اسپوتینک” sputnik ” به نقل از یک فعال حقوق زنان که از بیم مبتلا شدن به سرنوشت شوم قتل توسط عناصر داعش خواست نامش فاش نشود، جزئیاتی را از خشونت های وحشیانه داعش درحق زنان در موصل بزرگ ترین شهر شمال عراق منتشر کرد.

این فعال زن موصلی گفت که آمار زنان و دخترانی که فقط درطول ماه گذشته به دست داعش کشته شدند، ۴۸ نفر است.

وی تصریح کرد که گروه داعش جنایت های خود را در منازل متروکه و اغلب در کلیساهای قدیمی مرتکب شده است.

وی افزود هر زن و دختری که وارد زندان های داعش می شوند، در معرض تجاوز و شکنجه قرار می گیرد و یا با گلوله کشته می شود. برخی از این زنان نیز گردن زده می شوند.

زنانی از تیپ ” الخنساء “وابسته به داعش که اغلب انگلیسی ، تونسی و سوری و عده کمی از آنان عراقی هستند، در شکنجه زنان اسیر عراقی دست دارند.

اتهامات دروغین وارده به زنان موصلی که در راه رفتن به بازار یا مدرسه یا محل کارمورد تعقیب قرار می گیرند و به اسارت داعش در می آیند، شامل فعالیت ضد داعش یا انتقال سلاح به دست گروه های ضد داعش در شهر موصل است.

این فعال همچنین گفت که صدها زن و دختر از سوی عناصر داعش ربوده و کشته شدند، و اجساد آنان درحالی از زندان های داعش خارج می شود که چهره هایشان قابل شناسایی نیست.

زنانی که به اسارت داعش درمی آیند، به داخل منازل یا کلیسای قدیمی برده می شوند و داعش برای اینکه محل بازداشت آنان و سرنوشتشان مشخص نشود، هر از گاهی محل اسارت آنان را تغییر می دهد.

به گفته این فعال موصلی، داعش بعد از شکنجه زنان و تجاوز به آنان ، آن ها را در گودالی بزرگ می اندازد و در گورهای جمعی ناشناس در خارج از موصل دفن می کند.

وی افزود که عناصر گروه تروریستی داعش در شش ماه اول اشغال شهر موصل ، ۵ پزشک زن را دراین شهر اعدام کردند.

این زنان حاضر نشدند زنان و دخترانی را که داعش آنها را برای درمان به یکی از بیمارستانهای موصل آورده بود، تحویل این گروه دهند.

وی به عنوان نمونه ای از جنایت های داعش، به شکنجه و تجاوز و اعدام ” نجلاء العمری” فعال سیاسی حزب الناصری و نامزد انتخابات سابق در ۲۸ ژوئیه سال گذشته اشاره کرد.

گروه داعش از اواسط سال گذشته ، استان نینوا را که مرکز آن موصل است ، به اشغال خود درآورده است.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=19205

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.