تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
8

تجهیز سالن کلدوزخ در اولویت بازسازی اماکن ورزشی استان است/ نقشه خانه کشتی ایذه را تهیه کردیم

  • کد خبر : 50416
  • 09 دی 1395 - 14:54
تجهیز سالن کلدوزخ در اولویت بازسازی اماکن ورزشی استان است/ نقشه خانه کشتی ایذه را تهیه کردیم

حاتمی گفت: چون سالن کلدوزخ در محوطه روستایی قرار دارد طبق قانون زیر نظر هیات ورزش‌های روستایی و عشایری و بازی‌های بومی محلی است و مسئولیت آن بر عهده این هیات است.

حاتمی گفت: چون سالن کلدوزخ در محوطه روستایی قرار دارد طبق قانون زیر نظر هیات ورزش‌های روستایی و عشایری و بازی‌های بومی محلی است و مسئولیت آن بر عهده این هیات است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه در نشست خبری دفتر عصر ایذه، اظهار کرد: پس از مراسم استقبال از تیم سینا صنعت، برای دومین بار مدیر کل ورزش و جوانان استان از سالن کلدوزخ بازدید کرد ومقرر شد این سالن در اولویت مرمت و بازسازی اماکن ورزشی خوزستان قرار بگیرد.

هوشنگ حاتمی عنوان کرد: حدود ۲۰۰۰ فوتبالیست ثبت شده داریم و ۲۵ باشگاه فوتبال نیز در ایذه فعالیت می کنند که یک زمین چمن جوابگوی این حجم فوتبالیست ها نیست.

وی ادامه داد: ۱۱ تیم ما در لیگ های مختلف استان حضور دارند و تمام بازی‌های آنها در چمن تختی برگزار می‌شود درحال که بعضی شهرهای استان چندین زمین چمن خوب و استاندارد دارند و نصف ما هم فعالیت فوتبالی نمی‌کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه درخصوص راه اندازی چمن‌ طبیعی کلدوزخ گفت: یک بار اقدام به کاشت‌چمن کردیم که متاسفانه به دلیل نبود آب، خشک شد، در حال حاضر تنها مشکل این چمن مسئله آب است.

حاتمی بااشاره به اینکه در صورت رفع مشکل آب، اقدام به کاشت چمن می کنیم، افزود: در این زمینه تدابیری برای حفر چاه اندیشیده ایم که ان‌شالله به نتیجه خواهد رسید، ضمن اینکه بودجه محوطه سازی این‌چمن نیز آماده است.
وی مشکل زمین‌های چمن پیان و پرچستان را نیز نبود آب عنوان کرد و اظهار داشت: مشکل این زمین‌ها نیز بحث تامین آب است، البته انشعاب آب زمین چمن پرچستان آماده است و به زودی کارهای تکمیلی در آن انجام می‌شود اما زمین پیان همچنان با مشکل انشعاب آب مواجه است.

هوشنگ حاتمی در ادامه با ذکر این نکته که ۱۵ میلیون از مبلغ ۳۰ میلیونی که توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان، قول داده شده بود وصول شد، تاکید کرد: با این پول‌ها مشکل ورزش ایذه حل نمی‌شود، تیم‌های ورزشی ما حتی برای مسابقات درون استانی با مشکل مالی مواجهند چرا که بخش قابل توجهی از بودجه برای جابجایی و کرایه مصرف می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه، تصریح کرد: اگر یک مینی بوس برای اداره تهیه شود خیلی از مشکلات حل خواهد شد و ورزشکاران نیز با خیال راحت به مصاف حریفان خواهند رفت.

وی درباره نورافکن‌های استایوم نیز گفت: این نورافکن‌ها آماده مشکلی ندارند، اما هزینه برق آنها بسیار زیاد است و در توان اداره ما نیست که بخواهیم آنها را روشن کنیم، اما بزودی قصد داریم بخشی از آنها را در ساعاتی معین مورد استفاده قرار دهیم.

 

حاتمی درخصوص استعدادیابی در ورزش پایه عنوان کرد: هر موقع ورزش آموزشگاه‌ها رونق بگیرد ورزش کشور نیز پیشرفت خوبی خواهد داشت، ما در این زمینه همکاری تنگاتنگی با مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش داریم که تاکنون ۳۹ طرح استعدادیابی در مدارس پسرانه و دخترانه اجرا کرده ایم.
وی افزود: بسیاری از مربیان ورزش مدارس، اصلا ورزشی نیستند و این یک نکته منفی است که باید به آن پرداخت زیرا این عزیزان می‌توانند زمینه شکوفایی استعدادها را فراهم کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه درخصوص مشکل مالی افراد نیازمند جهت شرکت در کلاس ها و دوره های ورزشی، تاکید کرد: ورزشکارانی نیازمندی که مشکل مالی جهت شرکت در کلاس ها و دوره های ورزشی دارند، به اداره مراجعه کنند و ما قطعا مشکل را برطرف می کنیم.

حاتمی با بیان اینکه سرانه ورزشی ایذه به ۴ سانتی متر برای هر نفر رسیده است گفت: طرح جاده سلامت که در کمربندی زاگرس قرار دارد، میتواند کمک های زیادی به ورزش ایذه بکند.

وی اضافه کرد: در این طرح زمین والیبال, والیبال ساحلی، مینی فوتبال، چمن مصنوعی، اسکیت احداث خواهد شد که چند میز تنیس روی میز هم درآن نصب خواهیم کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه درخصوص احداث خانه کشتی ایذه اظهار داشت: بعد از صحبتی که نماینده مردم ایذه و باغملک انجام دادند، نقشه یک خانه کشتی خوب و درخور شان نام کشتی ایذه طراحی شد که به ۳۰۰۰ متر زمین نیاز دارد.

هوشنگ حاتمی در پایان افزود: در صورتی که زمین تهیه شود، طبق گفته نماینده محترم شهرمان، خیری که قول مساعدت داده بود، عملیات ساخت را شروع خواهد کرد.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=50416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. درود بر مرد بی ادعا ورزش..کاش همه روسا مثله جناب حاتمی کار میکردن

  2. واقعا کاملاً درست میگن بودجه نیست آخه با این همه استعداد که ایذه مثلا در تیم های فوتبال لیگ برتری داره یه چمن درست حسابی نداره کاش لاقل یک هزارم از پول هایی که اختلاس میشن خرج ورزش مملکت مخصوصا مناطق محروم و صد البته با استعدادی مثل ایذه میشد. ..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.