تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
3

تردد خودروهای پلاک اروند در خارج از محدوده مجاز مطابق قانون نیست/مسئولین زیربط باید پاسخگو باشند

  • کد خبر : 393
  • 23 آذر 1393 - 6:38

عصر ایذه: عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در نشست مشترک اعضای شورای اداری در شوش با اشاره به کارهای شاخصی که […]

عصر ایذه: عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در نشست مشترک اعضای شورای اداری در شوش با اشاره به کارهای شاخصی که در این مدت انجام داده است مجوز تردد ماشین های پلاک اروند در سراسر استان را از آن جمله شمرده است موضوعی که هر از گاهی از جنوب تایید و از مرکز تکذیب می شود.

به گزارش عصر ایذه به نقل از رهیاب، عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در نشست مشترک اعضای شورای اداری در شوش با اشاره به کارهای شاخصی که در این مدت انجام داده است  مجوز تردد ماشین های پلاک اروند در سراسر استان را از آن جمله شمرده است موضوعی که هر از گاهی از جنوب تایید و از مرکز تکذیب می شود.

در تازه ترین اظهار نظر اکبر ترکان  مشاور رئیس جمهور در حاشیه آغاز عملیات برداشتن دژ خاکی در مینو شهر وی در خصوص محدوده تردد خودروهای پلاک اروند تصریح کرد: بر اساس قانون خودروهای پلاک اروند تنها می‌توانند در محدوده منطقه و آن حوزه و شعاع تعریف شده در مصوب هیئت وزیران تردد کنند مابقی آنچه که تاکنون انجام شده از نظر ما مطابق با قانون نیست و مسئولان ذیربط خود تصمیم گرفته‌اند و باید خود پاسخگو باشند.

نمی خواهیم در این اوضاع و احوال که بعضی ها دنبال پایین کشیدن مقتدایی هستند به او گیر دهیم اما بهتر است وی کارهایی که در شورای اداری شوش لیست کرده است و به آنها نازیده است به نحو احسن به پایان برساند بعد عکس یادگاری بگیرد.

مقتدایی گفته است : با حمایت قاطع دولت و وزارت کشور , هرماه بطور متوسط ۳ کارنو و ابتکاری درخوزستان عملیاتی شده است.

وی راه اندازی بندر تجاری شادگان ، پیگیری فرودگاه مسجد سلیمان ، پیگیری ثبت جهانی محوطه باستانی شوش , ساماندهی پایانه های صادراتی چزابه و شلمچه , طرح تاسیس شهرهای کشاورزی , دامپروری و شیلات , ابلاغ بخشنامه خرید از تولیدات وخدمات داخل استان  را از جمله کارهای شاخص صورت گرفته در استان خوزستان برشمرد و افزود:طی این مدت ۵۰ طرح و برنامه شاخص اقتصادی در استان خوزستان اجرایی شده که حاصل توان مدیران کار آمد و باتجربه مجموعه مدیریت این استان است.

به زودی یکی یکی سراغ کارهای خواهیم رفت که اقای استاندار از آنها سخن گفته است تا ببینیم از حرف تا واقعیت چند فرسخ راه وجود دارد.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.