تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

ترسناک ترین استخرها را بشناسید

  • کد خبر : 7746
  • 09 اسفند 1393 - 7:13

عصر ایذه: استخرهای با لبه بی نهایت، به استخرهایی گفته می شود که لبه هایشان از دید پنهان بوده و […]

عصر ایذه: استخرهای با لبه بی نهایت، به استخرهایی گفته می شود که لبه هایشان از دید پنهان بوده و اینطور به نظر می رسد که لبه ندارند. این خصوصیت باعث می شود استخر یک اثر آبشاری داشته باشد؛ آبشارهایی بسیار ترسناک!

استخرهای با لبه بی نهایت. هر چند در نگاه اول این موضوع نمی تواند ترسناک باشد، اما اگر استخر در بالای یک برج چند ده طبقه ساخته شده باشد، نتیجه کار می تواند رعب آور به نظر برسد. ۸ موردی که در ادامه آمده اند، استخرهایی با لبه بی نهایت اند و تنها انسان های شجاع و نترس می توانند تا لبه آن ها به شنا پرداخته و نگاهی به خیابان یا دریای پایینی بیاندازند.

استخر هتل هاربر پلازا در هنگ کنگ

این استخر با لبه بی نهایت، دید دلربایی از بندر هنگ کنگ به شناگر می دهد. مهمانان هتل می توانند جرات به خرج داده و تا لبه استخر شنا کنند تا بتوانند قایق های روان بر دریا که در ارتفاع پست قرار دارند را تماشا کنند. یک سمت این استخر طوری ساخته شده که بدون شیشه است و این حس را به شناگران می دهد که انگار در بالای خلیج معلق هستند.

استخر ۳

استخر تفرجگاه ساحلی خلیج سنگاپور

این استخر با لبه بی نهایت که در نوع خود بزرگ ترین و مرتفع ترین است، در بالای دو برج ۵۷ طبقه ساخته شده و بام های این برج ها را به هم متصل کرده است. اگر این استخر به طور عمودی بر روی زمین قرار گیرد، از برج ایفل هم بلندتر خواهد بود.

استخر

استخر ژول، دالاس امریکا

این استخر بزرگ نیست اما مطمئناً ارتفاع آن تاثیرگذار است و شناگران در آن، حس معلق بودن بر فراز خیابان های دالاس را دارند.

استخر

آلیلا اولواتو، بالی

این استخر بر فراز صخره های یک ساحل قرار گرفته و مهمانان می توانند از فراز آن به اقیانوس بنگرند و از دید زیبا و بهشتی آن، کمال استفاده را ببرند. به علت ارتفاع و لبه بی نهایتی که این استخر دارد، شنا کردن در نزدیک به لبه آن هولناک است.

استخر

W هنگ کنگ

استخری که بر فراز هتل W هنگ کنگ ساخته شده، نمایی از بندر این شهر به شناگران می دهد و اگر کسی از شنا در لبه بی نهایت استخر بترسد، این امکان وجود دارد که وان آب گرمی با جنس شیشه در اختیارش بگذارند!

استخر

استخر لایبرری در تایلند

در نگاه اول ممکن است فکر کنید که با یک صحنه قتل روبرو شده اید، اما این فقط سایه ای قرمز رنگ در یک استخر لبه بی نهایت واقع در تایلند است. این استخر در جزیره «کِه ساموئی» واقع شده و با داشتن چراغ های زیر آب، نمایی زیبا از ساحل را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.

استخر

 پوکت پارِسا، تایلند

سرریز آب این استخر، مستقیماً به دریای آندامان می ریزد و شناگران این تصور را دارند که می توانند همراه آب جاری شده، به دریا بروند. این استخر زیبا و منحصر به فرد، دارای میزهای غذاخوری و آفتاب گیرهای متحرک بر روی آب است.

استخر

واین، پرتغال

این استخر که دارای گرمایش درونی است، توسط کوهستان احاطه شده و با نزدیک بودن به خلیج، تاثیر عمیقی را حتی بر روی باتجربه ترین و حرفه ای ترین گردشگران می گذارد. واین همچنین دارای جکوزی و سولاریوم است و شناگران می توانند با اجاره یک اتاق کوچک از ماساژ درمانی نیز استفاده کنند.

استخر

اگر از پرواز بر روی ابرها احساس نگرانی می کنید، می توانید بجای آن از یک تجربه تمدد اعصاب در یکی از این استخرها بهره برده و آرامش و ماجراجویی را توامان تجربه کنید. مطمئناً با حضور در چنین مکان های عجیب و منحصر به فردی، حاضر نخواهید بود حتی یک لحظه از تماشای مناظر زیبای مشرف به استخر صرف نظر کنید.

مجله مهر

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=7746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.