تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7

تعدادی از بازداشت‌شدگان ناآرامی‌های اخیر شهرستان ایذه آزاد می‌شوند

  • کد خبر : 53142
  • 23 دی 1396 - 15:19
تعدادی از بازداشت‌شدگان ناآرامی‌های اخیر شهرستان ایذه آزاد می‌شوند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت: شماری از افراد بازداشت شده در ناآرامی های اخیر شهرستان ایذه که تحت تاثیر فضای مجازی و یا احساسات آنی مرتکب جرم شده اند، آزاد خواهند شد.

مراد شمولی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر ایذه اظهار کرد: باتوجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضائیه، شماری از افراد بازداشت شده درناآرامی های اخیر شهرستان ایذه، که تحت تاثیرفضای مجازی و یا احساسات آنی مرتکب جرم شده اند، پس ازبررسی های لازم ومشروط به فقدان سابقه کیفری باقرار قبولی کفالی یا وثیقه آزادخواهند شد.

وی در ادامه با تأکید براینکه باعوامل اصلی، لیدرها و کسانی که اقدام به آتش زدن بانک ها و تخریب اموال عمومی نموده اند، طبق قانون به شدت برخورد خواهد شد تصریح کرد: این افراد کماکان در بازداشت خواهند ماند و پرونده آنها در شعبات ویژه درحال رسیدگی و تکمیل تحقیقات است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه در مورد مصاحبه‌هایی که تحت عنوان پیگیری برخی از مقامات و مسئولان سیاسی منتشر می‌شود اظهار کرد: اینکه برخی افراد از طریق فضای مجازی یا مصاحبه‌ با رسانه‌ها بیان داشته اند که در حال پیگیری برای آزادی افراد بازداشت شده اند، صحت ندارد.

وی افزود: دستگاه قضایی درخصوص آزادی و یا عدم آزادی متهمان، مستقل و براساس قانون قضاوت خواهد کرد و هرجایی که نیاز به تحقیقات قانونی یا رأفت اسلامی و یا مساعدت درحق متهمان می باشد راساً و بدور ازمسائل سیاسی اتخاذ تصمیم می‌کند.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=53142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.