تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
8

تغییر در مدیریت استان شایعه است/حمایت نمایندگان از استاندار خوزستان

  • کد خبر : 496
  • 24 آذر 1393 - 9:26
تغییر در مدیریت استان شایعه است/حمایت نمایندگان از استاندار خوزستان

عصر ایذه: نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان به طور کامل از استاندار خوزستان حمایت می […]

عصر ایذه: نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان به طور کامل از استاندار خوزستان حمایت می کنند و وی را فردی موثر برای استان می دانند.

10619_893

به گزارش عصر ایذه به نقل از مهر،حجت اله درویش پور در خصوص انتشار برخی شایعات در خصوص استاندار خوزستان که از سوی برخی افراد و رسانه ها عنوان شده است، اظهار کرد: تغییر استاندار خوزستان فقط شایعه است. این شایعه سازی ها اصلا درست نیست چون استاندار مدت کوتاهی شروع به کار کرده و جابه جایی وی به هیچ وجه صحیح نیست.

وی با بیان اینکه استاندار اقدامات خوبی را برای استان انجام داده و همچنین پیگیر اجرای کارهای زیربنایی برای استان نیز است، عنوان کرد: به عنوان نمایندگان مردم اجازه تغییر استاندار را نمی دهیم. استاندار مورد تائید مجمع نمایندگان استان است و نمایندگان به اتفاق، نظر مثبتی در ارتباط با وی دارند. استاندار هم اکنون امور مربوطه را به خوبی انجام می دهد و مردم نیز وی را قبول دارند به همین دلیل دامن زدن به این اخبار و شایعات خیانتی بزرگ به استان به حساب می آید.

58646_635533603244921250_s

درویش پور افزود: اگر هم کسانی می خواهند به فکر تغییر استاندار باشند بایستی دلایلشان را اعلام کنند. قطعا استاندار جابه جا نمی شوند و خوشبختانه اکنون مستحکم در حال انجام امور است. استاندار خوزستان عملکرد مثبتی داشته و منافع استان را دنبال کرده است. البته اکنون در مشکلات اقتصادی کشور شاید آن طوری که مردم انتظار دارند کار نشد ولی خب مقصر استاندار نیست.

نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مشکلات استان تنها توسط استاندار و نمایندگان مجلس حل نمی شود حتی دولت هم برخی مواقع از عهده حل مشکلات بر نمی آید. به هر حال شرایط خاصی است و خیلی ها دوست داشتند کار بیشتری انجام شود ولی استاندار هم تلاش خودش را انجام می دهد.

به گزارش مهر، انتشار برخی اخبار در خصوص تغییر استاندار خوزستان در برخی محافل بازتاب های بی شماری به همراه داشته که به نظر می رسد دولت هیچ نظری در خصوص جابه جایی استاندار خوزستان نداشته و این موارد صرفا شایعه سازی است.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.