تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
2

جدال تن به تن برای صعود

  • کد خبر : 24218
  • 01 تیر 1394 - 19:31

عصر ایذه: نبرد اصلی تیم های مدعی صعود گروه B جمعه این هفته بین دو تیم ملی والیبال ایران و […]

عصر ایذه: نبرد اصلی تیم های مدعی صعود گروه B جمعه این هفته بین دو تیم ملی والیبال ایران و لهستان برگزار خواهد شد.

 

در هفته های ابتدایی لیگ جهانی آمریکا عنوان اصلی ترین گزینه صعود به دور نهایی لیگ جهانی را به خودش اختصاص داده بود و شانس بعدی به لهستان اختصاص داشت که با این معادلات ایران فقط باید برای بقا در سطح یک لیگگ جهانی می جنگید اما حماسه تهران همه معادلات را بر هم زد و چند احتمال جدید به وجود آمد که در بین تمام این گزینه ها عدم صعود آمریکا هم محتمل است.

حالا فاصله تیم های اول تا سوم جدول ۴ امتیاز است و هر هفته ۶ امتیاز بین تیم ها رد و بدل می شود، بعید نیست این هفته ایران به صدر جدول صعود کند و آمریکا شانس صعود را از دست بدهد. ایران و لهستان دور برگشت را طوفانی آغاز کردند و تمام این اتفاقات در روزهای بد آمریکا رقم خورد تا فاصله ها به حداقل برسد و رقابت یک بار دیگر حساس شود.


حالا شاید سرنوشت سایر تیم ها اهمیت چندانی برای ایران نداشته باشد، مهم صعود ایران به دور نهایی لیگ جهانی است صعودی که می تواند در پایان این هفته اتفاق بیافتد. ایران با تیم دوم ۳ امتیاز فاصله دارد و این هفته قرار است ۶ امتیاز بین این دو تیم رد و بدل شود، هر تیمی بتواند سهم بیشتری را از این امتیازات کسب کند صعود از آن آنهاست. ایران مقتدر ترین تیم دور برگشت لیگ جهانی بوده است و هیچ تیمی نتوانست تمام بازی هایش را با نتیجه ۳ بر صفر پشت سر بگذارد . شاید این مهم ترین دلیل باشد که ایران در بازی که خودش می تواند سرنوشت خودش را رقم بزند بازهم پیروز شود و آزادی را برای لهستان هم جهنم کند.

همیشه بازی تیم ها در خارج از خانه سخت بوده است و بازی در آزادی سخت تر از همه جا، با این حال و با توجه به اختلاف ۴ امتیازی ایران با صدر بعید نیست لیگ جهانی در پایان این هفته روی خوشش را به کواچ و تیمش نشان دهد. صدرنشینی ایران شاید همان اتفاق تاریخی باشد که شب گذشته مسولان و کاپیتان تیم ملی قولش را به یکدیگر داده بودند.

ورزش سه

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=24218

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.