تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
8

خطر تحریف شخصیت امام یک خطر جدی است/عده‌ای در این بین به دنبال اهداف نامشروع هستند

  • کد خبر : 19475
  • 15 خرداد 1394 - 8:55
خطر تحریف شخصیت امام یک خطر جدی است/عده‌ای در این بین به دنبال اهداف نامشروع هستند

عصر ایذه: حجت الاسلام و المسلمین سید کمال موسوی در آئین عبادی٬ سیاسی این هفته نماز جمعه٬ اظهار داشت: خطر […]

عصر ایذه: حجت الاسلام و المسلمین سید کمال موسوی در آئین عبادی٬ سیاسی این هفته نماز جمعه٬ اظهار داشت: خطر تحریف شخصیت امام خمینی(ره) یک خطر جدی است و عده‌ای برآنند تا با تحریف شخصیت و اصول مسلم امام اهداف نامشروع خود راپیش ببرند و این بدین خاطر است که نحوه رفتار آنها با کلام و سیره بزرگانی چون امام خمینی(ره) هم سویی ندارد.

 

 

 

SAM_0680

 

 

خطیب جمعه شهرستان ایذه ضمن اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری درمرقد امام(ره) تاکید کرد: این سخنان هشداری برای همه یاران دیرین امام و محبین و رهروان راه ایشان می‌باشد.

 

سید کمال موسوی در ادامه به اهمیت و ضرورت مساله حجاب پرداخت اظهار کرد: رابطه حجاب و مفاسد اجتماعی یک رابطه مستقیم است، آنجا که حجاب کمرنگ شود عفت نیز ازبین می‌رود و این خود عامل بسیاری از مفاسد و بلایای اجتماعی من جمله آمار بالای قتل ها و بیماریهای روانی می‌باشد.

 

 

وی با اشاره به چهره منفور عربستان در منطقه افزود: عربستان می‌خواهد با حملات خود فشار بیشتری به ملت یمن وارد کند بلکه بتواند مزایای بیشتری راطلب کند غافل از اینکه دولت عربستان منفور واقع شده و شخصیت نداشته اش در اذهان عموم ازبین رفته است.

موسوی در ادامه ضمن اشاره به نقش اسرائیل درحملان عربستان عنوان کرد: اسرائیل همواره درپی منافع خود می‌باشد و عامل اصلی در پشت صحنه مذاکرات هسته ایران و ۱ + ۵ نیز اسراییل است

وی در پایان تاکید کرد: انرژی هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست و هدف اسرائیل جنگ بین مسلمان‌ها است، همانطور که نشانه هایش را در عراق و یمن و عربستان و . . . می بینیم.

 

 

همچنین امروز در اقدامی زیبا و انقلابی برگه مطالبات عمومی دانشگاه ها و مردم ایذه از تیم مذاکره کننده به امضای عموم مردم و مسئولین شهر رسید.

 

 

 

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=19475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.