تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

خیابان گردی داعش با ۲۱ گروگان!+عکس

  • کد خبر : 7335
  • 06 اسفند 1393 - 6:16

عصر ایذه: درحالی‌ که یکی از فرماندهان نیروی پیشمرگه از گفتگوهای دولت اقلیم کردستان با عناصر گروه تروریستی داعش در […]

عصر ایذه: درحالی‌ که یکی از فرماندهان نیروی پیشمرگه از گفتگوهای دولت اقلیم کردستان با عناصر گروه تروریستی داعش در خصوص مبادله اسرا بین طرفین خبر داده بود گروه داعش با انتشار فیلمی تهدید کرد که چندین نفر از نیروهای پیشمرگه را زنده خواهد سوزاند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه، درحالی‌ که یکی از فرماندهان نیروی پیشمرگه از گفتگوهای دولت اقلیم کردستان با عناصر گروه تروریستی داعش در خصوص مبادله اسرا بین طرفین خبر داده بود گروه داعش با انتشار فیلمی تهدید کرد که چندین نفر از نیروهای پیشمرگه را زنده خواهد سوزاند.

«محمد قادر» فرمانده نیروهای پیشمرگه در محور داقوق گفته بود گروه داعش تعدادی از افراد عشایر استان کرکوک را نزد نیروهای پیشمرگه برای گفتگو در خصوص موضوع مبادله اسرای طرفین اعزام کرده است.

گروه تروریستی داعش که ۵۰ شهروند عراقی را در شهر هیت در شمال غربی شهر رمادی زنده سوزانده است روز شنبه نیروهای پیشمرگه را که اعلام شده قبلا در استان کرکوک عراق به اسارت گرفته‌اند در خیابان‌های کرکوک گرداندند.

در فیلم منتشر شده عناصر داعش ۲۱ نیروی کُرد را با لباس نارنجی در قفس فلزی قرار داده و در خیابان‌های کرکوک گرداندند. آنها نیروهای پیشمرگه را ملحد، کافر و خوک خطاب قرار داده و تهدید کردند آنها را خواهند سوزاند.

در این تصویر ۹ دقیقه ای، داعشی ها اقدامی ابتکاری صورت دادند و از گروگان ها در داخل قفس، مصاحبه تلویزیونی گرفتند. سپس این گروگان ها از داخل قفس ها بیرون آورده و وادار شدند در برابر تروریست های داعش، زانو بزنند.

 

خیابان گردی داعش با 21 گروگان کُرد! +عکس

 

خیابان گردی داعش با 21 گروگان کُرد! +عکس

 

 

رهیاب نیوز

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=7335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.