تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

داماد: عروس بسیار زشت بود، خودکشی کردم + تصاویر

  • کد خبر : 9896
  • 09 فروردین 1394 - 11:48

به گزارش پلیس چین داماد فراری از ازدواج در اقدامی عجیب پس از پریدن به دریاچه ای درشهرستان “شیان” در […]

به گزارش پلیس چین داماد فراری از ازدواج در اقدامی عجیب پس از پریدن به دریاچه ای درشهرستان “شیان” در استان هوبئی مرکزی در چین توسط نیروهای امدادی نجات یافت.
به گزارش عصر ایذه به نقل از اسوشیتد پرس ، داماد جوان چینی که از جانب پدر و مادر خود برای ازدواج تحت فشار بود،در اقدامی عجیب و دور از ذهن  خودکشی را تنها راه فرار دانست.

بنا بر این گزارش داماد ۲۴ ساله چینی که نامش در خبرگزاری ها فاش نشده به شدت از جانب پدر و مادر خود برای ازدواج تحت فشار بود و در اقدامی عجیب و دور از ذهن به قصد خودکشی که آن را تنها راه فرار خود می دانست به درون دریاچه ای در نزدیکی شهرستان شیان در استان هوبئی چین  پرید.

داماد: عروس بسیار زشت بود، خودکشی کردم
داماد: عروس بسیار زشت بود، خودکشی کردم

لحظاتی پس از پریدن داماد به درون دریاچه توجه پلیس  نسبت به یک شئ شناور بر روی آب جلب شد.

به گفته افسری که با اقدام به موقع خود جان داماد را نجات داد  ” فرصتی برای پوشیدن جلیقه نجات و یا درآوردن لباس خود نداشتم و با همان وضعیت در حال ماموریت برای نجات وی به درون آب پریدم.”

داماد: عروس بسیار زشت بود، خودکشی کردم

وی افزود: پس از پریدن به درون دریاچه تلاش کردم که مرد جوان بیهوش شده را به کنار دیواره بلند حرکت دهم که پس از حضور مامورین آتشنشانی توسط  طناب های مخصوص این فرد به بالا کشیده شد.

داماد: عروس بسیار زشت بود، خودکشی کردم
داماد: عروس بسیار زشت بود، خودکشی کردم

این افسر پلیس ادامه داد:  خوشبختانه تلاش من با کمک عابرین داوطلب به ثمر نشست و در یک امداد همگانی جان داماد را قبل از آنکه برای همیشه دیر شود نجات دادیم.

لحظاتی پس از حضور نیروهای آتشنشانی و امداد با ایمن کردن منطقه داماد را به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل کردند.

داماد: عروس بسیار زشت بود، خودکشی کردم

از آنجا که پسران جوان در مراسم ازدواج خود لباس متفاوت ،به صورت پیراهن سفید با روبان قرمز بلند و شلوار مشکی ،می پوشند از دیگران متمایز میشوند که در این حادثه نوع این پوشش بخشی از هویت وی برای پلیس و شاهدان در صحنه محرز گردید.

پس از انتقال وی به مرکز درمانی این داماد علت خودکشی خود را برای پلیس اینطور شرح داد که وی حاضر نبود با عروسی که بسیار” زشت” است عهد و پیمان ببندد.

داماد: عروس بسیار زشت بود، خودکشی کردم

به گفته این داماد پس از دیدن عروس آینده خود برای اولین بار از بیش از حد زشت بودن عروس به حدی غافلگیر شد که مرگ را تنها راه نجات از این امر دانست.

این مراسم ازدواج که به اسرار والدین با تحت فشار قراردادن داماد ترتیب داده شده بود بیش از پیش خشم  و عصبانیت داماد را در رسیدن به هدف خود استوار کرده بود با این اقدام وی برای همیشه پایان یافت.

باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=9896

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.