تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7

«دایو» روایتی تلخ از نحوه شهادت یکی از شهدای غواص

  • کد خبر : 42782
  • 26 آذر 1394 - 11:34

عصر ایذه: رضوانی گفت: فیلم «دایو» روایتگر نحوه اسارت یکی از شهدای غواص است که در محاصره نیروهای عراقی و […]

عصر ایذه: رضوانی گفت: فیلم «دایو» روایتگر نحوه اسارت یکی از شهدای غواص است که در محاصره نیروهای عراقی و برای نجات یکی از همرزمان خود پس از اتفاقات تلخ و عجیب، به شهادت می رسد.
«دایو» روایتی تلخ از نحوه شهادت یکی از شهدای غواص

مصطفی رضوانی، مدیر واحد تولیدات باشگاه فیلم سوره حوزه هنری در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، در خصوص روند تولید فیلم «دایو» با موضوع شهدای غواص گفت: «دایو» فیلم داستانی کوتاهی با موضوع شهدای غواص به کارگردانی حسین دارابی است که در باشگاه فیلم سوره تولید می شود. روند ساخت این فیلم از مهرماه امسال آغاز شد و اکنون در مراحل پایانی است.

وی در توضیح این اثر ادامه داد: این فیلم روایتگر نحوه اسارت یکی از شهدای غواص است که در محاصره ای از نیروهای عراقی و برای نجات یکی از همرزمان خود پس از اتفاقات تلخ و عجیب، به شهادت می رسد.

وی افزود: این کار نخستین اثر دفاع مقدسی است که در باشگاه تولید می شود و برای تیم همکاران ما در تولید، تجربه های جدید و مفیدی را رقم زد.

مدیر واحد تولیدات باشگاه فیلم سوره افزود: بخش اصلی تصویربرداری کار به اتمام رسیده است و ۱۰ درصد باقیمانده شامل تصویربرداری زیرآب به زودی انجام می شود. با این حال تدوین و صداگذاری فیلم به صورت همزمان در حال انجام است.

به نقل از رضوانی در مورد عوامل فنی این اثر گفت: امیر کربلایی زاده، حسین پورکریمی، حسین دریس و علی رضا مظفری از بازیگران اصلی این فیلم هستند. داود رحمانی تصویربردار و محسن روزبهانی مدیر جلوه های ویژه میدانی کار هستند. سیاوش کردجان که پیش از این در فیلم «علمک» با ما همکاری داشته است تدوین این کار را به عهده دارد. اکبر یعقوبی و مهدی جمشیدی نیز به ترتیب به عنوان صدابردار و صداگذار در این پروژه حضور دارند. همچنین امید روشن بین نیز آهنگسازی این اثر را عهده دار است.

 

دانا

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=42782

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.