تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

درخواست ۲۳۰ نماینده از دستگاه قضا درباره سران فتنه

  • کد خبر : 3475
  • 16 دی 1393 - 12:53

عصر ایذه: ۲۳۰نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای بااشاره به فتنه ۸۸ خواستار آن شدند که قوه قضاییه بعد از […]

عصر ایذه: ۲۳۰نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای بااشاره به فتنه ۸۸ خواستار آن شدند که قوه قضاییه بعد از اتمام مدت شورای عالی امنیت ملی نسبت به ظلم‌کنندگان به ملت ایران تصمیم‌گیری کند.

.

738761

.

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از مهر، در پایان جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی نامه‌ ۲۳۰ نماینده مجلس در تقدیر از رسانه ملی به منظور انعکاس اخبار و گزارشات مربوط به حماسه ۹ دی ۸۸ از سوی هیات رئیسه مجلس قرائت شد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

۹ دی یوم‌الله‌ا‌ی است که ملت ایران با خلق حماسه آن، عشق به اهل‌بیت رسول خدا (ص)، ایستادگی بر سر اصول دینی و دفاع از ارزش‌های اسلامی را به جهانیان یادآور شدند و با حضور چند ده میلیونی خود، پیروی از آرمان‌های امام راحل و تبعیت از امام خامنه‌ای را به نمایش گذاشت و ریشه فتنه را سوزاند. یادآوری هر ساله ۹ دی و بزرگداشت این حماسه ملی نه تنها تحقق مطالبه رهبری معظم انقلاب در زنده نگه داشتن این روز ملی است که از جمله تقویت بنیه اتکایی جمهوری اسلامی است. بی‌شک دشمنان ملت ایران و فریب‌خوردگان فتنه‌گر داخلی از یادآوری این حماسه تاریخی و نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری در خنثی‌سازی فتنه ۸۸ بیم دارند. چرا که یادآوری ریشه‌های کودتای سال ۸۸ سبب بیداری هر ساله نسل‌های مختلف جامعه و روشن شدن خط نفاق می‌شود.

ما نمایندگان امضاکننده نامه ذیل ضمن تعظیم مجدد در برابر عظمت ملت ایران که چنین حماسه‌ای را خلق کردند، پایبندی خود را بر اصول مورد تاکید مردم در ۹ دی ۸۸ را اعلام و با تاکید بر نگهبانی از خطوط قرمز که رهبر معظم انقلاب در خصوص فتنه ۸۸ تعیین نمودند، نه تنها حصر سران فتنه را اقدام قانونی می‌دانیم بلکه منتظریم قوه قضاییه بعد از اتمام مدت شورای عالی امنیت ملی نسبت به ظلم‌کنندگان به ملت ایران و کسانی که به دنبال از بین بردن حق‌الناس در انتخابات ۸۸ بودند، تصمیم‌گیری کنند.

همچنین از تمام رسانه‌ها، نهادها و تشکل‌های مردمی که با بزرگداشت یوم الله ۹ دی بر تحقق مطالبات مردم و محاکمه سران فتنه تاکید نمودند، سپاسگزاریم به ویژه از رسانه ملی تقدیر می‌کنیم که با برنامه از پیش تعیین شده حاوی اخبار و گزارشات متعدد روشنگرایانه در خصوص فتنه ۸۸ به مطالبه رهبری پاسخ درخوری داد و به دور از شعارزدگی، به شعارهای اصلی ۹ دی که حرف اصلی ملت بود، پرداخت و جریان تفرقه‌انداز را بیش از پیش رسوا کرد و با نمایش حضور چند ده میلیونی مردم ایران اسلامی در ۹ دی ۸۸ توانست جلوه کوچکی از این حرکت ملی را نمایان شود.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=3475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.