تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
9

در بازی با راه‌آهن دچار مصدومیت شدید شدم/ یک ماه دیگر به میادین بازمی‌گردم

  • کد خبر : 52768
  • 23 شهریور 1396 - 7:26
در بازی با راه‌آهن دچار مصدومیت شدید شدم/ یک ماه دیگر به میادین بازمی‌گردم

بازیکن ایذه‌ای شهرداری ماهشهر پس از آنکه در آخرین روزهای نقل و انتقالات، به این تیم لیگ یکی منتقل شد ، در اولین بازی این تیم در این مسابقات دچار مصدومیت شدید شد.

مصطفی کیانی مدافع مستحکم شهرداری ماهشهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی عصر ایذه اظهار کرد‌: بعد از اینکه سال گذشته را همراه با استقلال اهواز در لیگ یک سپری کردم ، امسال با گرفتن رضایت‌نامه به شهرداری ماهشهر پیوستم تا در جمع شاگردان سید کورش موسوی حاضر شوم.

کیانی از مصدومیت خود در دیدار با راه‌آهن خبر داد و تصریح کرد: در اولین دیدار خود مقابل راه‌آهن ، برخورد شدیدی با بازیکن حریف داشتم که باعث در رفتن استخوان ترقوه و پاره شدن رباط‌ها و تاندون‌های کتفم شد ، فعلا با تشخیص پزشکان باید دوران نقاهت خود را سپری کنم و تا یک ماه آینده دور از میادین خواهم بود.

بازیکن رده‌های پایه فولاد خوزستان در ادامه از کار با سید کورش موسوی ابراز رضایت کرد و بیان داشت: سید کورش موسوی یکی از مربیانی است که در فوتبال به حق  خود نرسیده است، او عاشق کار با بازیکنان جوان و بومی است و تمرینات را با شور و علاقه اجرا می‌کند، علاوه بر فوتبال، الگوی اخلاقی ما نیز به شمار می‌رود.

مدافع فصل پیش استقلال اهواز درباره کار با بازیکنان ایذه‌ای شهرداری نیز اظهار کرد: میلاد شیخ سلیمانی و سروش سعیدی بازیکنان با تجربه ای هستند که با وجود آنها شهرداری تهران امسال یکی از بهترین خطوط دفاعی را خواهد داشت ، من هم سعی می‌کنم در کار آنها کسب تجربه کنم.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=52768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام و درود بر همگی و آرزوی موفقیت و بهبودی هر چه زودتر دوست خوبم مصطفی جان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.