تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
17
بخشدار دهدز در گفتگو با عصر ایذه/

“دهدز” آماده استقبال از میهمانان نوروزی

  • کد خبر : 45832
  • 29 اسفند 1394 - 9:53
“دهدز” آماده استقبال از میهمانان نوروزی

خسروی گفت: تمام امکانات در بخش دهدز برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده است.

بخشدار دهدز درگفت‌وگو با خبرنگار عصرایذه اظهار کرد: جلسه شورای اداری بامحوریت آمادگی و استقبال از میهمانان نوروزی برگزار کردیم که طی این جلسه ادارات خدمت رسان: آموزش وپرورش، راه و شهرسازی و شهرداری ملزم به ارائه خدمات به مسافران عزیز نوروزی شدند.

 

2015014728121211

 

حجت الله خسروی افزود: برای میزبانی هرچه بهتر بخش دهدز از میهمانان نوروزی ضمن تعیین و تجهیز چند مدرسه برای اسکان، اقداماتی نظیر: خط کشی، حاشیه سازی و آسفالت جاده ها، ایجاد مانع و نصب علائم راهنمایی مورد نیاز انجام شد.

 

وی ادامه داد: شهرداری دهدز نیز با آماده سازی و نظافت عمومی پارک‌ها، میادین، معابر، نمازخانه ها و ایجاد چادر و سکوها آمادگی کاملی جهت پذیرایی از میهمان نوروزی دارد.

 

خسروی دهدز را منطقه‌ای پر از جاذبه های گردشگری، بکر و خوش آب و هوا دانست و افزود: بخش دهدز دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که مسلماً نظر هر گردشگری را به خود جلب خواهد می کند.

 

بخشدار دهدز بیان کرد: ازجمله مناطق دیدنی دهدز می توان به آبشار و باغات شیوند و غریبی ها، دهکده توریستی زراس، پارک جنگلی بلوط بلند، سد و نمایشگاه کارون ۳ ، بقاع متبرکه امام زاده شهپیر(ع) و شیریزدان (ع) اشاره کرد.

 

وی با اشاره به طبیعت بی نظیر روستاهای بخش دهدز اضافه کرد: به دلیل استقبال زیاد میهمانان نوروزی از روستاهای بخش دهدز ، به دهیاران تاکید کردیم که شرایط لازم جهت استقبال و پذیرایی از گردشگران را مهیا کنند.

 

خسروی در پایان با بیان اینکه مردم خونگرم و میهمان نواز دهدز آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند، گفت: تمامی نیروهای اجرایی، امنیتی آمادگی کامل جهت ارائه خدمت به مسافران عزیز را دارند تا سفرخوشی برای گردشگران رقم بزنند .

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=45832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود. سپاسگزار برنامه ریزی دقیق و پیش بینی شده جنابعالی بوده و هستیم. 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.