تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024
12

دهدز به زیرساخت های بانکی نیاز دارد

  • کد خبر : 50547
  • 22 دی 1395 - 10:59
دهدز به زیرساخت های بانکی نیاز دارد

مسئول حوزه بانک ملی رامهرمز به همراه کارشناسان مدیریت بانک ملی استان خوزستان وبا حضور بخشدار دهدز در بخشداری این […]

مسئول حوزه بانک ملی رامهرمز به همراه کارشناسان مدیریت بانک ملی استان خوزستان وبا حضور بخشدار دهدز در بخشداری این منطقه، جلسه ای را پیرامون بررسی نصب خود پرداز، راه اندازی یک باجه و یا یک شعبه از بانک ملی درمنطقه دهدز برگزار کردند.

به گزارش عصر ایذه، حجت الله خسروی بخشدار دهدز در نشست اظهار کرد: یکی از مطالبات و نیازهای ضروری مردم منطقه دهدز، وجود بانک ملی دراین منطقه است زیرا دهدز از لحاظ جغرافیایی، یکی از شاهرگ هاو چهارگلوگاه استان خوزستان است که به دلیل حجم تردد بالا در این منطقه و نیز گردشگر پذیر بودن منطقه بویژه در ایام تعطیلات نیاز به بانک ملی یکی از ضروریات است.

photo_2017-01-11_10-37-55
وی ادامه داد: نبود بانک ملی در دهدز یک مشکل عدیده برای مردم دهدز ایجاد کرده که حتی برای پرداخت یک قبض با مبلغ ناچیز مجبور به طی مسافت دهدز تا شهرستان ایذه و متحمل پرداخت هزینه مادی و جانبی می شوند، بنابراین ما چندین مکان به مسئولین معرفی کردیم و پس از بررسی، مسئولین نتیجه نهایی را به ما اعلام می کنند.

بخشدار دهدز تاکید کرد: ما قول می دهیم وسیله نقلیه جهت حمل نقدینگی از شهرستان به منطقه و مأمور انظامی جهت محافظت در اختیار بانک قرار می دهیم بلکه گره از کار مردم منطقه گشوده شود و به جد پیگیر این قضیه خواهیم بود و تا حاصل شدن نتیجه پیگیر تحقق این امر خواهیم بود.

 

photo_2017-01-11_10-20-31

خسروی اظهار داشت: در جلسه شورا اداری، اداراتی که مراجعین را برای فیش های حقوقی و دولتی به شعبه مرکزی شهرستان ایذه ارجاع میدهند، موظفند که تقاضا و شماره حساب خود را تحویل دهندتا ما به بانک ملی شعبه ایذه ارسال کنیم و دستگاه های Pos(کارتخوان بانکی) در ادارات نصب شوند و از مراجعه بی مورد افراد به شهرستان ایذه جلوگیری شود، همچنین مسئولین نماینده هایی راجهت سرکشی و چک کردن برای رفع نقص و راهنمایی تراکنش ها و صورتحساب ها به ادارت  میفرستند.

وی درپایان گفت : مکانهایی را به دوستان معرفی کردیم(ادرات آب و فاضلاب، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرداری و آموزش و پرورش) تا با تأیید امنیت مکان توسط پلیس پیشگیری یکی از مکانها بطور امانی در اختیار بانک ملی قرار داده میشود، تا کمی راه بیافتدو اگر منافع مالی بانک پس از بررسی  سود و زیان بررسی شود۶ماه تا یکسال بعد که مسلما باتوجه به حجم بالای مراجعات ادامه خواهد داشت، مسئولین برای ادامه حیات بانک ملی تهیه کنند.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=50547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.