تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

دولت مردان نباید تمام مشکلات مردم را به مذاکرات هسته ای گره بزنند

  • کد خبر : 7536
  • 08 اسفند 1393 - 4:14
دولت مردان نباید تمام مشکلات مردم را به مذاکرات هسته ای گره بزنند

عصر ایذه: امام جمعه موقت شهرستان ایذه امروز در خطبه های نماز جمعه گفت: دولت مردان بدانند با گفتار درمانی […]

عصر ایذه: امام جمعه موقت شهرستان ایذه امروز در خطبه های نماز جمعه گفت: دولت مردان بدانند با گفتار درمانی و خوب حرف زدن مشکلات مردم حل نمی شود، نباید تمام مشکلات مردم را به مذاکرات هسته ای گره زد.

 

SAM_0680                        SAM_0686

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه، حجت السلام سید کمال موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و نزدیکی این ایام اظهار کرد: آنچه که شیعه را سرپا نگه داشته است روضه‌خوانی است.

امام جمعه ایذه با اشاره به ابعاد انسان عنوان کرد: انسان در زندگی می‌تواند دو بعد داشته باشد، یک بعد حیوانی و یا بعد ملکوتی و حرکت در راه انسانیت، انسان در بعد حیوانی از درنده ترین حیوان سرآمد است و در بعد انسانی هم دارای ابعاد ملکوتی است که اگر خود را تقویت کند بدون شک از ملک هم بالاتر می رود.

موسوی با اشاره به وضعیت نامناسب بهداشت عمومی، اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی، تبعیدگاه بودن این شهر، مشکلات فرهنگی و… در سطح شهرستان تصریح کرد: بدون شک با تربیت صحیح و دینی فرزندان خود و ارائه راه‌کار و پیشنهاد مناسب برای حل این مشکلات، می‌توان به بهبود یافتن این وضعیت کمک بسیاری کرد.

امام جمعه ایذه در ادامه افزود: سلاح یک دختر چادر او است و هر خانمی که چادر نداشته باشد در معرض خطر و مشکلات است و این امر نه تنها در سطح خیابان‌ها و فضای عمومی، بلکه در مدارس باید به‌صورت اجرایی در آید و دختران در محیط‌های آموزشی چادر را همراه خود داشته باشند.

وی به انجام رزمایش رسول اعظم(ص) در هفته گذشته اشاره کرد یادآور شد: هر کشوری برای نمایش توان دفاعی و قدرت خود با انجام رزمایش و تاکتیک‌های نظامی، قدرت و داشته خود برای دفاع از کشورش را به نمایش می‌گذارد.

وی به فرا رسیدن سالروز تاسیس کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این هفته با نام احسان و نیکوکاری خواهد بود و هدف از آن، دست‌گیری از ایتام و نیازمندان جامعه است.

وی در پایان با اشاره به اینکه دولت باید کاری کند که تدبیر و امید به نا‌امیدی مردم تبدیل نشود خاطرنشان کرد: کنترل تورم و قیمت‌ها فقط در حد شعاری بوده و عمل وجود نداشته است و با توجه به نزدیکی عید نوروز قیمت‌های بازار و تورم در حال افزایش است و باید کنترل شود.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=7536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.