تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8

راه‌اندازی مجدد تنها سینمای ایذه

  • کد خبر : 586
  • 27 آذر 1393 - 10:12

عصر ایذه: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته در استان و شهرداری ایذه، تنها […]

عصر ایذه: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته در استان و شهرداری ایذه، تنها سینمای ایذه دوباره راه‌اندازی می‌شود.

13930905000003_PhotoA

به گزارش عصر ایذه به نقل از خبرگزاری فارس ، رضا صیدالی در حاشیه نشست فرهنگی و بررسی وضعیت سینما با شهردار، با اشاره به تنها سینمای شهرستان که تا به امروز به صورت تعطیل است، خاطرنشان کرد: در نشست با شهردار ایذه، مسائل و مشکلات موجود در راه‌اندازی این سینما بررسی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه با اشاره به قول مساعد شهردار در زمینه رفع این مشکل گفت: برای بررسی کامل مشکل سینما، شهردار، طرح را برای بررسی بیشتر به شورای اسلامی شهر ارجاع داده است.

صیدالی با بیان اینکه هدف از احیای سینما در ایذه گسترش فرهنگ است، افزود: پرکردن اوقات فراغت جوانان در کنار کارهای هنری و برنامه‌های فرهنگی مانند سینما از اهداف مهم ما است.

این مسئول ادامه داد: مدیران استانی برای تجهیز این سینما خواستار قرارداد پنج ساله بوده‌اند و با رایزنی و اقدامات صورت گرفته مشکل برطرف شد.

وی در پایان با خبر دادن از حمایت مهران باباپور شهردار ایذه، به‌منظور راه‌اندازی دوباره سینما اضافه کرد: برای آغاز مجدد فعالیت‌ها، پش از موافقت کامل، قرارداد نهایی بین شهرداری و اداره ارشاد اسلامی منعقد خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.