تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
7

سالن کلدوزخ تا ماه آینده بهسازی خواهد شد/ با قدرت از رییس ورزش و جوانان ایذه حمایت می‌کنم

  • کد خبر : 51810
  • 15 اردیبهشت 1396 - 17:12
سالن کلدوزخ تا ماه آینده بهسازی خواهد شد/ با قدرت از رییس ورزش و جوانان ایذه حمایت می‌کنم

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان در حاشیه مراسم تجلیل از برترین‌های ورزش ایذه از تجهیز و بهسازی اماکن ورزشی ایذه در آینده نزدیک خبر داد.

افشین حیدری در گفت و گو با خبرنگار عصر ایذه درخصوص برنامه های خود برای ورزش ایذه اظهار کرد: برای بهسازی زمین چمن استادیوم برنامه داریم ، سه زمین چمن مصنوعی نیز در اولویت ساخت قرار خواهد گرفت ، تمام سالن های ایذه نیز تجهیز و بهسازی خواهند شد، این سفر بخاطر تجلیل از ورزشکاران صورت گرفت ، در سفرهای بعدی مشکلات شهرستان به صورت ویژه در جلسه با روئسای هیات ها بررسی خواهد شد.

حیدری درباره سالن چند منظوره کلدوزخ گفت: این سالن در اولویت تجهیز و بازسازی قرار دارد و در یک ماه آینده کفپوش جدید آن نصب خواهد شد، مطمئنا سال ‌های ۹۶ و ۹۷ برای ورزش ایذه در بخش های سخت افزاری سال‌های خوبی خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن رد تمام شایعات درخصوص تغییر در رأس اداره ورزش و جوانان ایذه تصریح کرد: هوشنگ حاتمی مورد حمایت ماست و به عنوان رییس اداره ورزش و جوانان ایذه با قدرت کار خود ادامه خواهد داد، ما نیز باید تلاش کنیم که وی در انجام امور محوله موفق تر باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان درباره آخرین وضعیت خانه کشتی ایذه اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که مردم ایذه و جامعه کشتی دنبال آن هستند احداث خانه کشتی است، با استاندار صحبت کردیم و به زودی زمین آن تعیین تکلیف خواهد شد و با کمک سرمایه گذار بخش خصوصی، این پروژه کار خود را آغاز خواهد کرد.

حیدری درباره حمایت از سپاهان ایذه در لیگ سه کشور و جام حذفی گفت: در صورت حمایت هدایت الله خادمی ، نماینده مجلس شورای اسلامی از این تیم ، ما نیز تلاشمان را می‌کنیم که‌ مجوز های لازم را بگیریم.

گفتنی است حیدری در این مراسم ، قول تخصیص یک مینی بوس برای ورزش ایذه را به جامعه ورزشی ایذه داد ، این قول در صورتی که عملی شود می‌تواند خیلی از مشکلات ورزش شهرستان محروم ایذه را حل کند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=51810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.