تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
9

علت قطعی‌های مکرر برق در ایذه

  • کد خبر : 53675
  • 11 تیر 1397 - 10:22
علت قطعی‌های مکرر برق در ایذه

سرشار گفت: قطعی های اخیر برق در مناطق مختلف ایذه به‌دلیل کمبود تولید برق و عدم مدیریت مصرف برق صورت می‌گیرد.

رییس اداره برق شهرستان ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار عصر ایذه اظهار کرد: به‌دلیل خشکسالی و پایین رفتن آب پشت سدها، نیروگاه‌های برق‌آبی برای تولید برق با مشکل مواجه شده‌اند، لذا تنها با مدیریت مصرف برق باید این بحران را مدیرت کرد.

ایوب سرشار در ادامه با بیان اینکه خاموشی‌های این روزها برق شهرستان ارتباطی با نقص فنی در شبکه توزیع برق ندارد گفت: قطعی های اخیر به‌دلیل کمبود تولید برق و عدم مدیریت مصرف برق صورت می‌گیرد.

وی افزود: ضمن اینکه تعدادی از این خاموشی ها، به صورت سراسری در کل کشور انجام می‌شود و خاموشی ها در سطح شهرستان ایذه نیز با هماهنگی استان بصورت دوره ای روی کلیه‌ی فیدرها اعمال می‌شود.

رئیس اداره برق شهرستان ایذه تاکید کرد: با راه اندازی پست ۱۳۲ کیلو ولت آنزان مشکلات کمبود ایستگاه برق شهرستان ایذه را حل خواهد کرد.

ایوب سرشار ادامه داد: این پروژه تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته و تنها مانع پیش روی این پروژه، عدم موافقت صاحبان زمین های میانه راه با نصب دکل در مسیر است!

وی تصریح کرد: امیدواریم مردم شریف و نجیب منطقه با عنایت به شرایط حساس شهرستان در این خصوص نیز تعامل داشته باشند تا ما بتوانیم برقی پایدار برای مشترکین تامین کنیم.

رئیس اداره برق شهرستان ایذه گفت: برای تکمیل این پروژه باید حدود ۶۰ دکل برق از پست برق آنزان در شهرک اژگیل تا میانگران نصب گردد.

رئیس اداره برق شهرستان ایذه در پایان از شهروندان و همچنین ادارات شهرستان درخواست کرد با مدیریت مصرف برق در این بحران کمک کنند تا کمتر شاهد خاموشی برق باشیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=53675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام وقت بخیر . واقعا خسته نباشن مهندس گرامی بهینه مصرف کردن را یاد بگیریم مثل کشور های دیگر تا بتوانیم بهتر زندگی کنیم

  2. واقعا خیلی ها درست برق مصرف نمیکنند و بعد از قعطی داد بیداد میکنند اینکه مردم کولرها را از صبح تا شب روشن میکنند و بعد از قعطی برق هم شاکی هستند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.