تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
26
رییس اداره ورزش و جوانان ایذه:

فعلاً منتظر بازگشایی استخر ایذه نباشید

  • کد خبر : 54808
  • 22 آذر 1400 - 6:03
فعلاً منتظر بازگشایی استخر ایذه نباشید
رییس اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: متاسفانه استخر آنزان مشکلات اساسی پیدا کرده است و بازگشایی آن زمان بر است.

کورش احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار عصرایذه عنوان کرد: در دوره‌های گذشته در اداره ورزش و جوانان شاهد عدم مدیریت و حتی سوءمدیریت در بهره‌برداری از استخر بودیم به گونه‌ای که هیچ اقدامی جهت تعمیر و نگهداری این مکان مهم تفریحی و ورزشی صورت نمی‌گرفت.

وی افزود: کار به جایی رسید که در نهایت سال ۹۷ و در دوره مدیریت قبل اداره ورزش و جوانان، ۹۰ میلیون تومان در این استخر هزینه شد و با همین اقدام ۲ سال تنها استخر ایذه سرپا نگه داشته شد تا مردم از این مکان استفاده کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان ایذه با بیان اینکه اگر این اقدام صورت نمی‌گرفت در همان زمان باید استخر ایذه تعطیل میشد و بازسازی کامل انجام می‌شد ادامه داد: در همان سال وقتی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان وضعیت استخر را بررسی کرد و هزینه لازم برای بازسازی آن را حدود یک و نیم میلیارد براورد کرد، عددی که با توجه به شرایط اقتصادی از سال ۹۷ تا کنون، قطعا در زمان حال بیشتر از این مقدار است.

وی افزود: بعد از این بررسی، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان این مکان را ماده ۲۷ اعلام کرد به این معنا که بخش خصوصی برای بازسازی این پروژه وارد میدان شود و با عقد قرارداد، اقدامات لازم برای رفع مشکلات را انجام دهد و به نسبت هزینه انجام شده، حق بهره‌برداری از استخر را برای مدت مشخص بر عهده بگیرد، ۲ بار استخر به مناقصه رفت و متاسفانه هیچ متقاضی نداشت.

احمدی در تشریح مشکلات استخر ایذه گفت: استخر نیاز به تعمیرات اساسی در سقف و کف دارد، تاسیسات جانبی و موتورخانه نیز نیاز به تعمیرات اساسی دارند، جکوزی نیز ریزش کرده و نیاز به بازسازی دارد، همه این اقدامات و بسیاری کارهای دیگر باید انجام شود تا استخر دوباره سرپا شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر زمان بارگشایی مجدد استخر آنزان گفت: سخت و تاسف بار است اما باید به مردم بگوییم که با شرایط فعلی، حالا حالاها نباید منتظر بازگشایی تنها استخر ایذه باشیم.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=54808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. واقعا تاسف تاسف تاسف که به دلیل بی مسئولیتی جناب مسئولین باید از کمترین امکانات مثل استخر هم محروم باشیم تاسف تاسف

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.