تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

فولاد هر چه زد به در بسته خورد

  • کد خبر : 7360
  • 06 اسفند 1393 - 18:52

عصر ایذه: فولاد و السد برای سومین بار در سال ۹۳ برابر هم به تساوی رسیدند.       به […]

عصر ایذه: فولاد و السد برای سومین بار در سال ۹۳ برابر هم به تساوی رسیدند.

 

 

01004307

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از ورزش سه ؛ فولاد خوزستان در اولین بازی گروه C لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۵ به مصاف السد قطر رفت و این بازی در پایان بدون گل مساوی به پایان رسید.

گروه C لیگ قهرمانان آسیا ، ورزشگاه غدیر اهواز، تماشاگر: حدود ۳۰ هزار نفر

داور: کیم سانگ هو، کمک ها: چوی مین یونگ، یانگ بی یونگ
اخطار: مسلمان ۴۴، بدرلو ۳۲، نانگ۶۵، چاگو ۷۴ از فولاد
اخراج: مهدی بدرلو ۶۹ از فولاد

فولاد ایران:
علی سلیمی، احمد آل نعمه، مساریچ، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، محسن مسلمان، ساسان انصاری، مهرداد جماعتی، یوسف وکیا، آلویز نانگ (۹۱ کامل)، اسماعیل شریفات
مربی: دراگان اسکوکیچ

السد قطر:
سعدالدوساری، عبدالکریم حسن، خلفان ابراهیم، حسن الهیدوس، ابراهیم ماجد، یوسف احمد (۶۲ گرافیته)، یاسر یحیی، بلحاج، مسعب خدر، لی دونگ سو، علی اسداله (۸۳ کوی)
مربی: حسین عموته

دقایق حساس:
دقیقه ۷ – ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه السد را محسن مسلمان با ضربه خطرناک و سنگینی از کنار دروازه السد به بیرون زد.
دقیقه ۹ – حرکت آلویز نانگ در قلب دفاع السد فولادی ها را صاحب موقعیت خطرناکی کرد که توسط مدافعین قطری ها دفع شد.
دقیقه ۱۱ – سانتر مسلمان را انصاری با ضربه سر به سمت دروازه السد زد ولی این توپ توسط دروازه بان قطری ها مهار شد.
دقیقه ۲۸ – حرکت مهرداد جماعتی از سمت چپ تیم فولاد و نفوذ او به محوطه جریمه السد با پاس عرضی و زیبای او تکمیل شد که این توپ را نونگ با فاصله کمی از کنار دروازه السد به بیرون زد.
دقیقه ۳۴ – بازهم آلویز نونگ و باز هم موقعیتی دیگر برای فولادی ها، ولی اینبار هم ضربه وی با بدشانسی و با اختلاف کمی از بالای دروازه قطری ها به خارج از زمین رفت.
دقیقه ۴۸ – ضربه ایستگاهی السدی ها را ابراهیم ماجد با ضربه سر از کنار دروازه علی سلیمی به بیرون زد.
دقیقه ۵۶ – حمله بازیکنان السد روی ضربه فولاد با ضربه عبدالکریم حسن مدافع پیش تاخته این تیم موجه شد که بازیکنان فولاد توپ را به کرنر فرستادند.
دقیقه ۵۹ – حمله فولادی روی دروازه السد با ضربه نونگ از کنار دروازه السد به بیرون یافت.
دقیقه ۶۱ – حرکت چاگو در درون زمین السد با حرکت زیبای وی و پاس او به شریفات ادامه یافت که پاس استثنایی شریفات به نونگ، با ضربه کم دقت وی مواجه شد که از کنار دروازه السد به بیرون رفت.
دقیقه ۶۶ – حمله بازیکنان روی دروازه فولاد، موقعیت خطرناکی را برای این تیم بوجود آورد که ضربه بازیکنان السد از روی دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه ۸۷ – بازهم حمله دیگری از بازیکنان السد که با ۱۰ نفره شدن فولادی ها فشار خود را بیشتر کردند از کنار دروازه فولادی ها راهی خارج از زمین شد.
دقیقه ۹۳ – اشتباه بهمن کامل، توپ را به بلهاج می رساند و پاس وی را گرافیته با بی دقتی از کنار دروازه فولاد به بیرون می زند.

گزارش بازی:
فولاد که در فکر کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی بود، بازی را با حملات گستره بازیکنان خود آغاز کرد و در ده دقیقه ابتدایی بازی موقعیت های زیادی را روی دروازه السد ایجاد کرد، اما داوری ضعیف کیم سانگ هو، که چند خطا روی بازیکنان این تیم را نگرفت، بازیکنان فولاد و همچنین مربی این تیم را کمی عصبی کرد. فولادی ها با حفظ توپ و بازیگردانی شریفات تا اواسط نیمه اول چندین باز آلویز نانگ را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما آنها نتیجه ای جز تساوی بدون گل را دنبال نمی کردند، در اواخر نیمه اول نیز السدی ها کم کم از زیر فشار فولادی ها بیرون آمدند و تا پایان نیمه اول بازی پایاپای را ارائه دادند.
اما در نیمه دوم، برعکس شرایط بازی در نیمه اول، بازی با حملات السدی ها آغاز شد و تا اواسط این نیمه با برتری نامحسوس السدی ها ادامه یافت که در دقیقه ۶۸ مهدی بدرلو با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و این تصمیم داور به مذاق فولادی ها خوش نیامد و آنها را بسیار عصبی کرد. طبیعی بود که با ده نفره شدن آنها و حضور بازیکنان با تجربه السد، فشار روی دروازه سرخپوشان اهوازی بیشتر شود و همین اتفاق هم افتاد، البته در زمان ده نفره بودن فولادی ها نیز آنها روی حرکات چاگو، شریفات و نانگ صاحب موقعیت های مناسبی شدند که نتوانستند از آنها استفاده کنند.
فولادی ها در روز دوم مسابقات، چهارشنبه هفته آینده باید در تاشکند به مصاف لوکوموتیو ازبکستان بروند.

اتفاق ویژه:
مهدی بدرلو هافبک دفاعی فولاد به دلیل خطایی بی دلیل روی بازیکن حریف در نیمه زمین کارت زرد دوم خود را گرفت و از بازی اخراج شد. این تصمیم داور کره ای با اعتراض شدید بازیکن فولاد همراه شد که اعتقاد داشتند قضاوت این دیدار جانب دارانه است.

حواشی:
*در بیرون از ورزشگاه غدیر اهواز ترافیک شدیدی در خیابانهای منتهی به ورزشگاه بوجود آمده است.
*حضور زیاد خبرنگاران قطری در جایگاه خبرنگاران جالب است.
*مشکل اینترنت ورزشگاه غذیر اهواز در آستانه این بازی حل شده است.
*بازیکنان فولاد در ده دقیقه ابتدایی بازی چهار بار توسط مدافعان قطری متوقف شدند که فقط یک بار داور مسابقه به نشانه خطا در سوت خود دمید.
*در حمله ای از بازیکنان تیم فولاد مدافع کره ای السد، نونگ را شارژ کرد و داور این صحنه را مانند اغلب خطاهایی که روی فولادی ها انجام شد و وی در سوت خود ندمید، خطا اعلام نکرد و این اتفاق باعث عصانیت شدید اسکوچیچ و عکس العمل های وی کنار خط شد که با تذکر داور چهارم وی آرام شد.
*گرافیته بازیکن مطرح و سابق تیم وولسبورگ آلمان که سالها سابقه بازی در بوندس لیگا را دارد، در ترکیب ثابت تیم السد جایی نداشت و به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمد.
*در دقیقه ۶۸ مهدی بدرلو بازیکن تیم فولاد با دریافت دومین کارت زرد خود از بازی اخراج شد. این تصمیم داور با اعتراض شدید بازیکنان تیم فولاد مواجه شد، به گونه ای که هرلحظه امکان کارت گرفتن بازیکنان فولاد وجود داشت.
*هواداران فولاد در اقدامی جالب در دقایقی زیادی از بازی به زبان عربی بازیکنان فولاد را تشویق می کردند.

 

 

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=7360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.