تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

قهرمان کشتی فرنگی جهان مدال خود را به کشتی‌گیر نونهال ایذه‌ای اهدا کرد

  • کد خبر : 50316
  • 01 دی 1395 - 7:30
قهرمان کشتی فرنگی جهان مدال خود را به کشتی‌گیر نونهال ایذه‌ای اهدا کرد

رامین طاهری و رضا اسدپور از امیر کیانی قلعه سردی کشتی‌گیر نونهال ایذه‌ای، که بر اثر سانحه تصادف دچار ضایعه بینایی شده بود، عیادت کردند.

رامین طاهری و رضا اسدپور از امیر کیانی قلعه سردی کشتی‌گیر نونهال ایذه‌ای، که بر اثر سانحه تصادف دچار ضایعه بینایی شده بود، عیادت کردند.

به گزارش عصر ایذه، در این دیدار ، رضا اسدپور که سابقه قهرمانی جوانان جهان در رشته کشتی فرنگی را داشت، مدال طلای خود را به امیررضا کیانی اهدا کرد تا این نونهال ایذه ای، با روحیه بیشتری مراحل درمان خود را سپری کند.

رامین طاهری، فرنگی کار جوان و با اخلاق ایذه ای نیز در این دیدار حضور داشت و با این کار انگیزه دو چندانی به امیررضا کیانی داده شد.

امیررضا کیانی که شاید در ذهن کوچک خود، رضا اسدپور و رامین طاهری را الگوی ورزشی خود قرار داده بود با حضور این پهلوانان لبخندی از سر رضایت بر لب داشت.

photo_2016-12-21_10-00-47

این کشتی گیر نونهال ایذه ای، چندی پیش در سانحه ای دلخراش یک دستگاه موتور سیکلت با او برخورد می کند و متاسفانه یک چشم خود را از دست داد، خبرنگار عصرایذه برای پیگیری وضعیت وی با پدر امیررضا به گفت و گو پرداخت.

صداقت کیانی، پدر امیررضا در این باره گفت: از اقدام این دو پهلوان تشکر می‌کنم زیرا با این کارشان پسرم را خیلی خوشحال کردند.

وی درخصوص حادثه رخ داده برای پسرش عنوان کرد: حدود یک ماه پیش، یک موتورسوار با امیررضا تصادف کرد ، بعد از اقدامات اولیه، وی را برای تکمیل درمان به شیراز منتقل کردیم و‌چندین عمل روی چسم‌هایش صورت گرفت.

 

photo_2016-12-21_10-06-29

کیانی در ادامه گفت: در اطراف چشم راست امیررضا چند شکستگی وجود داشت که پزشکان پلاتین گذاری کردند، روی چشم چپش نیز که قدری بیشتر دچار حادثه شده بود نیز چند عمل انجام شد و باید حدود دوماه دیگر برای تکمیل درمان به شیراز و‌پزشک معالجش مراجعه کنیم که ان‌شالله چشم چپ امیررضا نیز به وضعیت مطلوب برسد.

وی در پایان از تمام کسانی که جویای احوال امیررضا شده بودند نیز تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: از مسئولین خواهش می‌کنم سر و سامانی به وضعیت موتورسیکلت‌های سطح شهر بدهند، چطور یک شخص بدون گواهینامه و بیمه سوار موتور سیکلت می‌شود؟ پسر من دچار حادثه شد اما از همه می‌خواهم کاری کنند تا دیگر شاهد حوادثی مانند سانحه تصادف امیررضا نباشیم.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=50316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. واقعآ خیلیا از ورزشکاران و کسانی مثل من دوست دارم که بچه های خبرنگاران خوش ذوق و قریحه عصر ایذه بررسی کنن که چرا کسانی مثل اسدپور که در کودکی و نوجوانی جزء سرآمدان کشتی ایران و حتی جهان بودن به یکباره در ورزش قهرمانی خیلی زود غروب غم انگیزی داشتن. .بالاخره گفتن این مسائل میتونه چراغ راه و تجربه ای گران بها برای خیلی از ورزشکاران خصوصا نوجوانان ما باشد بسیار ممنون میشییم اگه روزی این سوژه را بررسی کنید. ..

  2. رضا اسدپور قهرمانی که مورد بی مهری مسئولان قرار گرفت و افتخار آفرینی که دیده و شنیده نشد ولی همچنان قهرمان است.رفتار بزرگمنشانه رضا اسدپور قابل تقدیر و ستایش است.???

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.