تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

لزوم برگزاری همایش‌های نماز شب در ایذه

  • کد خبر : 92
  • 12 آذر 1393 - 9:49
لزوم برگزاری همایش‌های نماز شب در ایذه

امام جمعه ایذه خواستار برگزاری همایش‌های نماز شب در این شهرستان شد. به گزارش عصر ایذه به نقل از خبرگزاری […]

امام جمعه ایذه خواستار برگزاری همایش‌های نماز شب در این شهرستان شد.

به گزارش عصر ایذه به نقل از خبرگزاری فارس؛ حجت‌الاسلام سیدکمال موسوی در حاشیه همایش نماز اظهار کرد: برگزاری همایش‌های نماز برای زنده نگه داشته اصول دین جای بسی تأسف دارد و فرهنگ نماز باید در بین خود مردم ترویج پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه برای برپایی امورات اسلامی باید همایش‌های مختلف برگزار شود، افزود: ما باید یک همایش برای نماز شب برگزار می‌کردیم و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز شب باید برنامه‌های بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه ایذه با بیان اینکه نماز یومیه برای ضعیف‌ترین افراد است، عنوان کرد: همایش نماز برای ترویج ۱۷ رکعت نماز است که وظیفه روزانه یک فرد مسلمان است و نماز شب جز عبادات خاص پیامبر(ص) و ائمه است و باید به آن پرداخته شود.

این روحانی با اشاره به اینکه نماز رگ حیاتی همه اعمال است، ادامه داد: اگر این عمل پذیرفته نشود، اعمال دیگر نیز پذیرفته نمی‌شوند.

موسوی با بیان اینکه هر کسی نماز را سریع و بدون دقت بخواند در واقع نماز را ضایع کرده است، تصریح کرد: نماز برای تمام دردهای زندگی به‌عنوان یک دارو است و نباید کسی که بیمار است به آن روی آورد، بلکه برای پیشگیری از مشکلات نیز باید در برنامه‌های زندگی قرار داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که از داده‌های الهی استفاده نکرده و نماز را ضایع می‌کنند، مریض خواهند شد، به دنبال گناه خواهند افتاد و شهوت بلای جانشان خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=92

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.