تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8

مراسم استقبال از تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه برگزار شد

  • کد خبر : 50177
  • 23 آذر 1395 - 19:46
مراسم استقبال از تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه برگزار شد

مراسم استقبال از تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه، قهرمان جام باشگاه‌های جهان، ظهر امروز در شهرستان ایذه برگزار شد. […]

مراسم استقبال از تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه، قهرمان جام باشگاه‌های جهان، ظهر امروز در شهرستان ایذه برگزار شد.
به گزارش عصر ایذه، مراسم استقبال از کشتی گیران تیم سینا صنعت ایذه، قهرمان مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستان از ورودی شهر در میدان ولی عصر(عج) آغاز و بعد از حضور در اشکفت سلمان و انجام ویژه برنامه‌های این مراسم به پایان رسید.
در ابتدای مراسم، محسن بیرانوند، فرماندار ایذه با تبریک این قهرمانی به مردم ایذه از زحمات مسئولان سیناصنعت و‌ کشتی گیران این تیم قدردانی کرد.

 

photo_2016-12-13_22-52-33

 

وی در قسمتی از سخنان خود عنوان کرد: آن چیزی که حتی بیش از قهرمانی تیم سینا صنعت به چشم میخورد  طرح بسیار زیبای چوقای بختیاری بر دو بنده این پهلوانان بود، به گونه ای که قوم لر و بختیاری را به وجد می آورد.
سپس هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با تبریک این قهرمانی گفت: از مسئولان شهرستان که در این مراسم کم کاری کردند گله دارم، جا داشت که برای برپایی این مراسم یک روز ادارات تعطیل می‌شدند کم کاریشان نیز غیر قابل توجیه است، حضور مردم نیز کمرنگ است زیرا برای استقبال از این قهرمانان انتظار زیادی برای حضور پرشور مردم داشتیم.

 

photo_2016-12-13_22-52-46

 

وی در ادامه افزود: برای قدردانی از زحمات کشتی گیران و حمایت از جامعه کشتی ایذه، درصدد ساختن یک خانه کشتی برای شهرستان هستیم و کار‌های ابتدایی آن نیز انجام شده است.

 

فرامرز کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مسئولان سیناصنعت و تبریک این قهرمانی به مردم ایذه اظهار کرد: کشتی ایذه یکی از قطب‌های اصلی کشتی فرنگی استان ، کشور و حتی دنیاست و استعدادهای فراوانی دارد که با برنامه ریزی می‌توانیم آنها را شکوفا کنیم.

وی همچنین قول کمک به ساخت خانه کشتی ایذه را داد و افزود: برای کمک به ورزش ایذه در اولین زمان ممکن ، یک مینی بوس برای اداره ورزش و جوانان ایذه تهیه خواهیم کرد تا قدری از مشکلات این اداره و ورزش شهرستام کاسته شود.
در ادامه مراسم نیز ملکمحمد بویری سرمربی سیناصنعت، کشتی گیران این تیم و علی بابا احمدپور به سخنرانی پرداختند.

 

photo_2016-12-13_22-52-36

 
اجرای موسیقی محلی و‌ پاپ از دیگر برنامه‌های این مراسم بود، ضمن اینکه شبکه استانی خوزستان نیز پخش زنده این مراسم‌ را انجام داد.
در پایان، باید دوباره این نکته را گوشزد کنیم که مسئولان ایذه، امروز هم مثل قبل نشان دادند که به هیچ وجه ورزشی نیستند و جوانان ایذه نباید روی آنها در این مقوله حساب کنند، ضمناً علاوه بر بحث ورزش، مراسم امروز یک جشن فراشهرستانی و ملی بود که نبودن مسئولان در آن بدجوری توی ذوق می زد.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=50177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.