تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
11

مرگ وکیل دادگستری در ایذه جنایی نبود/ شایعات اخیر درخصوص قتل صحت ندارد

  • کد خبر : 53909
  • 27 مهر 1397 - 9:51
مرگ وکیل دادگستری در ایذه جنایی نبود/ شایعات اخیر درخصوص قتل صحت ندارد

رئیس دادگستری شهرستان ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار عصر ایذه جزئیات مرگ مشکوک وکیل ایذه ای را شرح داد.

رئیس دادگستری شهرستان ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار عصرایذه اظهار کرد: در مورخ ۲۵ مهرماه گزارشی مبنی بر فوت مشکوک یکی از وکلای دادگستری شهرستان ایذه به دادستان محترم گزارش داده شد.

فیصل مزرعه افزود: برحسب گزارش واصله حدودا ساعت ۷ صبح یکی از همشهریان جسدی را در یکی از خیابان‌های ایذه در حالی که به دمر خوابیده بود، مشاهده میکند که مقداری خون نیر در قسمت پشت سرش خارج شده بود.

وی در ادامه اضافه کرد: بلافاصله پس از تماس با اورژانس مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند که متاسفانه قبل از وصول به بیمارستان فوت شده بود.

رئیس دادگستری شهرستان ایذه تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع دادستان خود شخصا به همراه بازپرس شعبه اول دادسرا و تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی شهرستان به محل حادثه اعزام و پس از بررسی محل کشف جسد و سپس حضور در بیمارستان و معاینه جسد دستورات لازم جهت تعیین علت تامه مرگ و تحقیقات معموله دیگر را صادر مینمایند.

مزرعه با بیان اینکه از چند نفر نیز در خصوص موضوع تحقیق می شود، گفت: جنایی بودن مرگ با توجه قراین و امارات موجود و اظهارات برخی مطلعین در هاله ای از ابهام است و پس از کالبدشکافی و نیز بررسی دوربین های مداربسته موجود در سطح شهر که محل تردد متوفی بوده است و تحقیقات شبانه روزی بازپرس و مامورین پلیس آگاهی مبین این است که مرگ احتمالا به علت سکته قلبی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه درحال حاضر دلیلی دال بر جنایی بودن مرگ نامبرده وجود ندارد، افزود: بااین اوصاف و تا حصول اطمینان کامل دستور تکمیل تحقیقات توسط بازپرس پرونده با نظارت دادستان محترم صادرشده است تاجای هیچ شک وشبهه ای نباشد.

رئیس دادگستری شهرستان ایذه خاطرنشان کرد: برخی شایعات مبنی بر اینکه متوفی با شلیک گلوله به قتل رسیده و چندین نفر دستگیر شده اند صرفادر حد شایعه است.

مزرعه در پایان از همشهریان عزیز درخواست کرد: به هیچ وجه به این شایعات توجه نکنند و مطمئن باشند چنانچه مرگ در اثر جنایت بوده باشد مسامحه ای در جهت پیگیری موضوع نخواهد شد چنانچه دادگستری ایذه تاکنون به همین شکل عمل نموده و دادستان محترم و قاطع شهرستان ومجموعه دادگستری شهرستان ایذه از این جرایم به راحتی نگذشته است.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=53909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.