تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

مصوبات مهمی برای حل مشکل آب شرب و برق شهرستان ایذه اتخاذ شد

  • کد خبر : 52191
  • 25 خرداد 1396 - 5:30
مصوبات مهمی برای حل مشکل آب شرب و برق شهرستان ایذه اتخاذ شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان اعلام کرد: در جلسه ای که با حضور مسئولان که در اداره کل برگزارشد ، برای حل مشکل تامین آب شرب و برق شهرستان ایذه مصوبات خوبی گذرانده شد.

به گزارش عصر ایذه، در این جلسه که با حضور فرماندار شهرستان ایذه، مدیرعامل آبفای روستایی استان خوزستان، معاون آب‌رسانی سازمان آب و برق؛ معاون شرکت توزیع برق استان و مدیران شرکت برق منطقه‌ای برگزار شد در سه بخش تامین آب شرب روستایی، آب‌شرب و نیز برق شهرستان ایذه مصوباتی داشتیم.

حاجی‌زاده به مصوبه تامین  آب شرب با کیفیت روستاهای  ایذه اشاره کرد و گفت: مقرر شد ظرف یک‌ماه نسبت به نصب فیلتر و حفر یک حلقه چاه آب برای بهبود کیفیت آب شرب ۱۲ روستای ناشلیل ایذه توسط شرکت آبفای روستایی اقدام شود. همچنین مقرر شد، که تا تاریخ مذکور از آبرسانی سیار استفاده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان افزود: برای تامین آب‌شرب پایدار  شهر دهدز و روستایی اطراف آن مصوب شد  سازمان آب و برق خوزستان ظرف یک ماه  با نصب پمپاژ  از آب سد کارون ۳  اقدام نماید.

وی در ادامه گفت: برای تامین آب شرب شهر ایذه مصوب شد که به‌صورت موقت ظرف ۲ هفته ۲ حلقه چاه با ظرفیت ۶ هزارمترمکعب توسط شرکت آبفای خوزستان  تجهیز و راه‌اندازی شود تا مشکل  کم آبی کنونی برطرف گردد.

حاجی‌زاده وعده تامین و پرداخت یک‌میلیارد ریال اعتبار از محل ماده ۱۲ برای اجرای این طرح داد و افزود: طرح اصلاح شبکه خطوط انتقال آب‌شهری ایذه باید در درازمدت و حداکثر تابستان‌آینده آماده بهره‌برداری شود.

وی ادامه داد: البته در این جلسه مصوب شد که طرح اصلاح شبکه خطوط انتقال آب‌شرب شهری ایذه به طول  ۲۵ کیلومتر از مجموع ۱۰۵ کیلومتر ظرف ۴۵ روز توسط شرکت آبفای خوزستان عملیاتی شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان به مصوبات مربوط به حل مشکل برق شهرستان ایذه اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز مصوب شد که ظرف یک ماه احداث فیدور خروجی جدید از ایستگاه اصلی برق به سمت جاده کمربندی ایذه  توسط شرکت توزیع برق استان انجام شود .

همچنین مقررشد که خط مدار دوم از کارون ۳ تا دهدز ظرف ۶ ماه توسط شرکت توزیع برق استان  اجراو پست ۴۰۰ کیلو واتی قلعه تل ظرف یک هفته آینده توسط شرکت برق منطقه ای وارد مدار شود.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=52191

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. چه عجب. البته با توجه به سوابق قبلی نمیتوان به این وعده ها خوشبین بود.

  2. درود. بحث آب شرب ایذه، باغملک و دهدز بایستی ریشه ای حل شود و نه تجویزی و مقطعی کوتاه مدت.
    این مشکل حل نشده ایست که هر ساله و هنوز پا برجاست و ب عناوین مختلف نمی توان این مشکل را به کمی نزولات آسمانی،احشام، کاهش سطح آب چاهها و… نسبت داد، در کلان شهر تهران چرا اینگونه مسائل آب شرب کمتر یافت می شود، نهایتا چند روز،، نه اینکه ماهها کمبود آب باشه، کمی بفکر مردم هم باشید. سپاسگزارم

  3. واقعا تاسف باره وضح آب روستاهای ایذه . الانم صحبت های امام جمعه اهواز را گوش کنید که قرار بالا دست سد بزنن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.