تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8

میانگین سن مدیریت در خوزستان بالا است

  • کد خبر : 10001
  • 11 فروردین 1394 - 0:49

عصر ایذه:  استاندار خوزستان گفت: استفاده از مدیران مسن باعث بالا رفتن سن مدیریت در استان به صورت نگران کننده […]

عصر ایذه:  استاندار خوزستان گفت: استفاده از مدیران مسن باعث بالا رفتن سن مدیریت در استان به صورت نگران کننده ای شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش عصر ایذه، عبدالحسن مقتدایی شامگاه یکشنبه در نخستین جلسه شورای اداری استان خوزستان در سال جاری اظهار کرد: تفویض اختیار موجب روان شدن کارها و ایجاد سرعت عمل می شود من این سیاست را در استان خوزستان به معنای واقعی (مگر در موارد خاص) پیاده کردم. انتقاداتی به من شد ولی در کل راضی هستم و این مسئله جزو افتخارات من است.

وی با انتقاد از میانگین سنی بالای مدیران و استفاده مجدد از مدیران قبلی گفت: میانگین سنی مدیران در سال های اول پس از انقلاب ۳۰ سال بود ولی الان این رقم به عدد نگران کننده ۵۵ سال رسیده است. مدیران مسن شاید تجربه مدیریتی بالایی داشته باشند ولی هر نسخه ای که مابرای آنها بپیچیم در نهایت در هنگام اجرا به مشکل می خورند و از قدرت اجرایی خوبی برخوردار نیستند. نظام باید به فکر مدیریت ها باشد و این غفلت پیش آمده را با تربیت نخبه های جوان برای پست های مدیریتی جبران کند نه اینکه در جاهایی به استفاده مجدد از مدیران قبلی روی بیاورد.

مقتدایی افزود: خود من شدیدا به نیروی جوان اعتقاد دارم و بر همین اساس تعدادی از مدیران زیر ۴۰ سال سن و دارای ۱۵ سال سابقه را شناسایی کردم و شخصا نکات لازم مدیریتی را در فرصت های مناسب به آنها گوشزد می کنم تا استان ما در آینده ای نزدیک از مدیران جوان و مستعد غنی شود.

استاندار خوزستان، مهمترین اولویت کاری خود درسال ۹۴ را تحقق تفاهم نامه ها و موافقت نامه های منعقد شده در سال گذشته عنوان کرد و گفت: تعدادی موافقت نامه و تفاهم نامه در زمینه های مختلفیی همچون محیط زیست، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و شیلات داریم که همگی با محوریت توسعه استان منعقد شدند و ما بنا داریم پیش از توزیع اعتبارات، آنها را محقق کنیم.

وی در ادامه با اشاره به میزبانی برنامه های کشوری در سال جدید گفت: امسال درون استان و در سطح ملی چهار کنفرانس داریم ولی باید در نظر داشت هزینه ها و پشتیبانی به عهده مرکز باشد و ما میزبانی و اجرای برنامه را به عهده داریم. دستگاه ها و ارگان های استانی دقت کنند که ما هزینه ای برای این میزبانی ها نمی دهیم و در صورتی که بخواهند برنامه ای در سطح وزارتخانه های خود داشته باشند هزینه ها را حتما از مرکز تامین کنند.

مقتدایی در پایان به مسئله انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سال جاری برگزار می شود اشاره کرد و گفت: هدف اصلی ما سالم برگزار کردن انتخابات و تسهیل حضور مردم پای صندوق های رای است.

 

 

مهر

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=10001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.