تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
13

نارضایتی استاندار از عدم هماهنگی بین سازمان آب و برق و جهاد کشاورزی/اگر هر دستگاهی انتزاعی برخورد کند مشکلات گریبان مردم را می گیرد

  • کد خبر : 196
  • 17 آذر 1393 - 7:22

عصر ایذه: یکی از مشکلات مدیران استانی تعهد بیش از حد به سیاست‌های ابلاغی از مرکز است و نیاز است […]

عصر ایذه: یکی از مشکلات مدیران استانی تعهد بیش از حد به سیاست‌های ابلاغی از مرکز است و نیاز است در این زمینه موانع برطرف شود، بی‌آب‌ترین استان‌ها در اوج خشکسالی، آب سطح زیادی از اراضی خود را تأمین می‌کنند اما چرا کشاورزان خوزستان با این منابع آبی، با محدودیت کشت مواجه‌اند.
به گزارش عصر ایذه به نقل از اهوازنوین: عبدالحسن مقتدایی در جلسه توسعه شیلات و شهرک‌های کشاورزی عنوان‌کرد: مشکل تامین آب کشاورزان به ‌ویژه در حوضه کرخه و مارون به دلیل نبود برنامه‌ریزی صحیح است و در این زمینه نیاز است با برگزاری نشستی با حضور مسئولان سازمان‌های آب و برق و جهاد کشاورزی خوزستان در نشست‌ها و جلسات تخصصی حل شود.

 

استاندار خوزستان افزود: هم‌اکنون در بالادست سدهای خوزستان برداشت‌های بسیاری از منابع آبی انجام می‌شود اما در خوزستان باید طبق دستورالعمل ابلاغی از مرکز برای کشاورزی و یا هرگونه فعالیت دیگری برنامه‌ریزی کرد،اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی در خوزستان با وضعیت کنونی تخصیص آب به بخش کشاورزی، نگرانی کننده است و در این زمینه باید مشکلات پیش‌روی تامین آب رفع شود.

مقتدایی ادامه داد:۱۵ سال است که در هر دوره کشت، مشکل تامین آب وجود دارد و سازمان آب و برق و جهادکشاورزی استان باید برای حل این مشکلات به یک نتیجه واحد برسند،وضعیت تأمین آب کشاورزی و عدم هماهنگی بین سازمان آب و برق جهاد کشاورزی هر سال تکرار می‌شود.

 

وی با ابراز نارضایتی از عدم هماهنگی بین سازمان آب و برق و جهاد کشاورزی افزود: یکی از مشکلات مدیران استانی تعهد بیش از حد به سیاست‌های ابلاغی از مرکز است و نیاز است در این زمینه موانع برطرف شود،عدم هماهنگی بین مدیران مشکلاتی را ایجاد می‌کند که گریبان‌گیر مردم می‌شود،اگر قرار باشد هر دستگاهی انتزاعی برخورد کند و به مشکلات مردم استان توجه نکند، چطور می‌توان به اهداف توسعه دست یافت.

 

مقتدایی خاطرنشان‌کرد: بی‌آب‌ترین استان‌ها در اوج خشکسالی، آب سطح زیادی از اراضی خود را تأمین می‌کنند اما چرا کشاورزان خوزستان با این منابع آبی، با محدودیت کشت مواجه‌اند.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=196

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.