تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
2

نخستین همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ایذه برگزار شد

  • کد خبر : 52596
  • 29 مرداد 1396 - 13:48
نخستین همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ایذه برگزار شد

نخستین مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ایذه، عصر دیروز باحضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، فرماندار ایذه، اقشار خبری و برخی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش عصر ایذه، در این مراسم که به همت فرمانداری ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و چند نهاد دیگر در تالار سیمرغ برپا شده ، حسین محمدی رییس اداره فرهنگ ارشاد ایذه در بخشی از صحبت هایش با اظهار به اینکه خبرنگار چشم جامعه هستند از آنها تجلیل کرد و عنوان کرد: برخود وظیفه دانستیم تا به مناسبت روز خبرنگار و تلاش‌های این قشر یک همایش درخور برگزار شود که البته این امر با حمایت‌های فرماندار شهرستان  محقق شد.

در ادامه مراسم محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد  اسلامی خوزستان حمایت همه جانبه خود را از اصحاب رسانه اعلام کرد و تصریح کرد:  طبق اعلام استاندار خوزستان، هیچ نهادی حق شکایت از خبرنگاران را ندارد، مدیران نباید در مقابل انتقاد و انعکاس اخبار اداراتشان واکنش تند نشان دهند، در صورت شکایت از خبرنگاران، وکیل حقوقی اداره کل برای حمایت از وی تلاش خواهد کرد.

جوروند با اشاره به تشکیل خانه مطبوعات استان خوزستان و تاکید بر لزوم عضویت خبرنگاران استان در آن ادامه داد: در حوزه کاری خود بیشترین حمایت را از خبرنگاران داشته‌ایم، از وظایف اصلی مدیران رسانه‌ها اقدام به بیمه کردن خبرنگارانی است که با کمترین داشته‌ها دست به کارهای بزرگی می‌زنند و باید در زمینه‌های بیمه مورد حمایت باشند.

 

در ادامه برنامه فرماندار ایذه به عنوان سخنران بعدی این نشست ، ضمن تجلیل از خبرنگاران حمایت همه جانبه خود را از این قشر زحمتکش اعلام کرد و گفت: انتشار اخبار صادقانه از سوی خبرگزاری‌ها بسیار مهم است زیرا رسالت خبرنگاران بسیار خطیر و پر اهمیت است.

محسن بیرانوند در ادامه سخنان خود از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که با خبرنگاران همکاری کنند و تأکید کرد: قبلا هم اعلام کردیم که هیچ مدیری حق شکایت از خبرنگاران را ندارد، مگر اینکه مشکل شخصی وجود داشته باشد یا مطلب کذبی منتشر شده باشد.

در انتها، این مراسم که با برنامه های متنوع هنرمندان ایذه ای در زمان‌های مختلف با استندآپ کمدی ، تقلید صدا ، شاهنامه خوانی و همچنین نواختن موسیقی همراه بود با تجلیل و اهدای جوایزی به  خبرنگاران و اصحاب رسانه به پایان رسید.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=52596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.