“بسم الله کلمه المعتصمین و مقاله المتحرزین و اعوذ بالله تعالی”
قداست قلم هرگز نمی میرد!!
به راستی که نادان نادانسته قصور می کند و دانا دانسته تقصیر می نماید!
باسلام و تحیت خدمت برادرارجمند و بزرگوارم جناب آقای محمودی مدیر آموزش و پرورش ایذه
نیک می دانم که اخوّت عزیز است اما اخوّت مبتنی بر حقیقت(نه سیاست،سمت و مصلحت!)عزیز تر بوده و خواهد بود ،چرا که اخوّت های صرفا سیاسی دیانت ما را مصدوم و مجروح خواهند کرد!
مرقومه ای در باره ی بخشی ازسخنان نماینده ی مردم شریف ایذه و باغملک – در همایش نوروز گاه منگشت_ تحریر نموده اید _گرچه قبلا در برخی از جلسات از جمله؛ مراسم تجلیل از دانش آموزان نخبه و جلسه معاونین محترم پرورشی مباحثی را عنوان کردید که به حضرتعالی برادرانه و مشفقانه یادآوری شد بهتر است در بیان مسائل علمی، مذهبی، فلسفی، سیاسی و…با درنگ و سنجیدن بیشتری بپردازیم_
این گونه که از نوشتار جنابعالی بر می آید بر این باور هستید که کاملا سنجیده و بخردانه به گفتار و نوشتار پرداخته اید!
در یادداشت اخیرتان _ منتشره در گروه مجازی فرهنگیان ارجمند_ برخی موضوعات راآورده اید که در پیرامون آن ها مطالبی را عرض می نماییم؛
۱ – سخن گفتن و سکوت کردن ذاتاً و الزاماً با گوهر حقیقت مناسبت و سنخیتی ندارد، در حالی که انجام امور خداپسندانه، خیر و مفید همواره پسندیده است.
۲ – تمسخر کردن و دلسرد نمودن، کریه و ناپسند است و البته مومنان اهل عمل هرگز نا امید و دلسرد
نمی شوند! (… و لا یخافون لومه لائم… قسمتی از آیه ۵۴ سوره مائده)
۳ – سخنان حضرتعالی در مورد فضاهای پر سر و صدا… عدم ترس از انتقاد و عدم پرخاشگری و آشفتگی ذهنی و… جای تامل دارند!!
۴ – این که ما احساس می کنیم کارهای مان درست است (به تعبیر شما)شاید لازم باشد، اما هیچ گاه کافی نیست!
۵ – مستحضرید که در آیین اعتقادی ما، مسئولیت ها، قدرت نیستند که از نظر شما به دست آورده شوند! بلکه فرصتی هستند که درباره آن ها مواخذه و بازخواست خواهیم شد.
۶ – نوشته اید((حالا بناست که پست را به کسی دیگر واگذار کنیم و…)) برادر محترم! در این مجال چه جای بیان این مقال هست!؟ به راستی مخاطب شما در این مقدمات چه کسی یا کسانی هستند!؟
۷ – تحریر کرده اید که:((سخنرانی نماینده شریف جناب مهندس خادمی را همه کما بیش شنیدیم من سخنرانی این برادر عزیز را دقیق گوش کردم و انصافا…)) برادرعزیزم! انتظار می رود بر عبارت”دقیق گوش کردم” و برکلمات دیگری که نوشته اید(فی المثل؛ ” انصافاً و آزادانه”)تامل وافی و کافی صورت گیرد!
۸ – به مباحث شاخصه های توسعه، قدرت و نقد دائمی آن اشارت نموده اید و مرقوم داشته اید که کسی که می خواهد صاحب قدرتی را نقد بکند؛ ((خودش –باید – قبلا در جایگاهی از قدرت تجربیاتی داشته باشد، نه در حسرت یک مقام معمولی مانده باشد))!!! برادر مسئول! این عبارت شما عجیب است و غریب! لطفا بر این عبارت خویش، لوازم و تالی فاسد آن _ ازجهت منطقی نه اخلاقی – بیشتر و بیشتر تامل و اندیشه بفرمایید! آیا بدون مقام و پست نمی توان نقد کرد؟!
۹- مرقوم نموده اید که:(( مهندس ابتدا ذکر کردند که جای این سخنان اینجا و در این زمان نیست و معذرت خواستند.)) اگر نماینده این سخن خویش را قبول داشتند و شما نیز به قول خودتان این ذکر را قبول داشتید پس چه جای گفتن آن سخنان بود!؟
۱۰- نوشته اید که از” نیشتر” نماینده مردم شریف:(( آن قدر چرک و تعفن بیرون آمد که همه از بوی بد به خروش آمدند و شروع به کتمان کردند.)) اگر حرف خویش را در مختصات تحلیل زبانی به ترسیم و به لسان بُردار نشان دهید آن گاه این گونه می شود که؛ حرف جنابعالی و مهندس ناب و درست و البته همه نیز اهل کتمان می شوند!
شگفتا برادرم!! چگونه است که همه از بوی تعفن به خروش آمدند ولی شروع به کتمان کردند! چقدر زیبا!! شما و مهندس یک طرف، همه نیز در طرفی دیگر.
۱۱- نگاشته اید که:(( در فرازی دیگر ایشان(مهندس) بیان داشتند زمانی نه چندان دور زنان و مردان بختیاری تا استان های دور دست فرمانروایی می کردند(!!) از بس لایق و شایسته بودند)) مگر شایستگی و عظمت انسان در داشتن پست و فرمانروایی خلاصه می شود، مگر اکنون ما جوانان مستعد در عرصه های فناوری، اختراع و ابداع، علوم ، هنر و… کم داریم؟! البته در جوامع انسانی ناملایمات هست و در بین ما نیز وجود دارد- که علل و دلایل ناملایمات قابل تحقیق و کنکاش است – و همه ی ما مسئولیم ولی با جنجال های سیاسی فاقد حقیقت، نابسامانی های موجود به سامان و نتیجه نمی رسند.
به راستی بنده بعنوان یک فرهنگی، شما بعنوان مدیر و نماینده محترم جهت تقلیل معضلات موجود چه برنامه ی علمی و عملی ارائه کرده ایم؟ ما برای نجات دانش آموزان از آسیب های اجتماعی چه تدابیری اندیشیده ایم؟ و…
***
مرقوم نموده اید که:(( مهندس ساختارشکنانه سخن گفتند… تا به حال ازهم تمجید می کردیم حالا برادری پیدا شده و دلسوزانه عیب ما را به ما گفتند و…)) برادر محترم، اولاً که؛ ساختارشکنی ترجمه ی منسوخ، مطرود و مردود واژه ی Deconstruction در حوزه ی فلسفهی پسانوگرایی، فلسفهی پست مدرن و پسا ساختارگرایی است که از نظریات فیلسوف الجزایری تبار فرانسوی جناب ژاک دریدا( ۲۰۰۴-۱۹۳۰) در باب تمامیت زبان می باشد.
ثانیاً ؛ نظریه دکنستروکسین – دکا نستراکشن _ به معنای شالوده شکنی، بن فکنی و واسازی است که با اوراق کردن ساختار ها از حقیقت کشف حجاب می کند و هیچ گاه به معنای خراب کردن و نابود کردن ساختارنیست، اگرچه در حوزه ی هنر و ادبیات مورد استفاده قرار گرفته است اما در ساحت اخلاق و مذهب ملازمتی ندارد.
فلذا شایسته نیست که قداست قلم را با نقدی ناتمام و یک سو نگری – بدون عنایت به محاسن و معایب و تنها با نادیده گرفتن کاستی ها و بر دست نهادن برخی فزونی ها! – از یاد ببریم.
در این قسمت از نوشتار، شاید عبارت جناب ژاک دریدا بی مناسبت نباشد که:((من به خود مبحث جهل و نادانی علاقه ای ندارم اما هم چون مسلمانان پذیرفته ام که جوهری که با آن همه چیز را می آموزند از خون شهید مقدس تر است.))
بنابراین انتقاد کردن از ناحیه ی نماینده به نحوه ای که گاهی؛ ((اکثر مردم ایران را مبتلا به مواد افیونی)) می داند!! – که البته حتماً آن را شنیده اید، چون مدعی هستید که دقیقاً سخنان نماینده را گوش کرده اید!-
و در لحظه ای دیگر، از واژگان سبک و بدون اصالت معنایی و نجابت مفهومی- واژگانی چون نئشه و خمار!!- استفاده کرده اند! که هرگز در حوزه ی واسازی ساختار ها و شالوده شکنی قرار نمی گیرد بلکه خدای ناکرده ممکن است شائبه و صبغهی کم حرمتی و بی حرمتی را ناخواسته افاده کند!
دیگر آن که هرگز رویه و اسلوب ما فقط از هم تمجید کردن نبوده و نیست و همواره در قالبی محترمانه هم خوبی ها را می گفتیم و هم بدی ها را . بنابراین این مطلب حضرتعالی که:(( این که حالا برادری پیدا شده و دلسوزانه…)) که به تعبیر شما ساختارشکنانه سخن می گوید! محلی برای اعراب در حوزه ی عرف و حیطه ی فرهنگ ما ندارد و نخواهد داشت و بیشتر به تبلیغی بلامحل و التفات نشده پهلو می زند!
از تعطیلی کتابخانه ها گفته اید! بنده عضوی از هیئت امنای کتابخانه های عمومی ایذه هستم و نه تنها در این رابطه اطلاع دارم بلکه طی تماس تلفنی با رئیس محترم ادارهی کتابخانه ها _جناب آقای نوروزی – تأکید کردند که هیچ کتابخانه ای تعطیل نشده و تازه توسعه ی فضاهای جدید در محله گنجشگیر و منطقه سادات هم داشته ایم. از طرف دیگر گرچه سرانه مطالعه ما مثال زدنی نیست اما هیچ گاه به تعبیر شما صفرهم نبوده است!
نوشته اید که:((بسیاری از افراد آلوده به مواد، شاغل و پولدار هستند)) جنابعالی باستناد چه آمار و کدام تحقیق بسیاری از معتادان را شاغل و پولدار می دانید!!؟ آیا حقیقتاً بسیاری از معتادان شاغل و پولدار هستند؟!
در انتهای عرایضتان از ناحیه مجموعه آموزش و پرورش نوشته اید در حالی که به نیکی می دانید که مدیر، نماینده ی سیاسی و… مجموعه نیست و اخلاقاً و عقلاً نمی توانید به بهانه یا تحت عنوان اهداف متعالی و آن چه قبل از این آورده اید اعلام همسویی کنید!!
از قول ادیبان گفته اید، بنده نیز به عنوان شاگردی غیر رسمی در محفل اساتید ادبیات بوده وهستم ، آن بزرگان به ما یاد داده اند که در گفتار و نوشتار ادبی نکات و شیوه های نگارشی را مراعات کنیم به خصوص آن گاه که در مقام مسئول فرهنگی قلم فرسایی می کنیم. (ازجمله: بین بنام خدا و به نام خدا- سپاسگذار و سپاسگزار و حوزه های زبان گفتاری ونوشتاری و…) فرق ها و فاصله ها را مراعات نماییم.
در پایان از کلیه ی زحمات و دلسوزی های حضرتعالی و نماینده محترم چه در کلام و چه در حوزه ی عمل صادقانه و صمیمانه سپاسگزاری و قدرشناسی می کنیم و از خداوند منان و حنان استدعا دارم که حکمت بی همتای امام علی -علیه السلام -که فرموده اند:(( تکلموا تعرفوا فان المرئ مخبوء تحت لسانه؛ سخن بگویید تا شناخته شوید که آدمی زیر زبانش نهان است. نهج البلاغه حکمت ۳۹۲ یا در حکمت ۱۴۸آمده است:(( المرء مخبوء تحت لسانه؛ آدمی در زیر زبان خویش پنهان است) عقل و جان مرا رهنمایی و ره نشانی نماید. “ان شاءالله”
حسن ختام مطلب؛ از آن جایی که جنابعالی ، مبحث بدعت( در معنای اصیل آن) را بارها عنوان نموده اید پیشنهاد می شود در باب سخنان نماینده محترم به ویژه در مورد مسائل مورد نقد ( هرچند در برخی بخش ها هم موارد خوبی را بیان کردند) و سایرمباحث علمی، آموزشی، پرورشی و…کرسی آزاد اندیشی- که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است – را برگزار نمایید تا امثال بنده نیزچونان محصلی طالب حقیقت و با حضور فرهنگیان فرهیخته به تعلم و تلمذ بنشینیم.
با احترام و ارادت
عضوی کوچک از جامعهی بزرگ فرهنگیان ایذه
هومان مرادی اشکفتی
با سلام.عصر ایذه از ابتدای انتخابات اتاق فکر و تخریب جهت دیوار بلند آقای مهندس خادمی بوده و جالب است که وظایف خود را فراموش کرده و بجای همسو شدن جهت پیشرفت منطقه تبدیل به چاله در سر راه نماینده منتخب مردم شده است،مردم انتخاب کردند و لطفا به انتخاب مردم احترام بگذارید و بلندگوی تخریب نباشید.امید است که این نقد از کارکنان به ظاهر دلسوز عصر ایذه که بیشتر عصر فریب شایسته شماست پاک نشود.
باسلام و احترام خدمت آقا/خانم گودرزی
شاید شایسته باشد از خاطر نبریم که دریای اندیشه شما و قطره ی نظر ما در آیینه ی نقد دیگر ارجمندان به تماشایی محققانه قرار خواهند گرفت! جناب محترم، بیان واقعیت، تایید است نه تخریب، آنانی که نمی خواهند یا نمی توانند واقعیات را تحلیل کنند، دست به تخریب می زنند!
سرور گرامی، یادداشت جناب محمودی، برادر ارجمندم و قالب صوتی و تصویری سخنان نماینده محترم و نقد اینجانب همه موجود هستند، اگر میسر هست قدم رنجه بنمایید و هر سه را بر مقتضای حقیقت تطبیق بفرمائید تا متوجه شوید که عصر ایذه، عصر شکیب است و حقیقت نوازی نه فریب و واقعیت گدازی . اگر واقعاً به دنبال کشف حقیقت هستیم، بنده به عنوان منتقد و شما به عنوان موافق، لازم است که کرسی های آزاد اندیشی را محترمانه ارج بگزاریم.
در پاسخ به مقاله اخیر برادر هومان مرادی
با سلام خدمت برادر عزیزم جناب آقای هومان مرادی و مخاطبان گرامی عصر ایذه
برادر بزرگوارم جناب آقای مرادی؛ ای کاش اشاره ای هم به تلاش ها و اقدامات صورت گرفته توسط جناب آقای محمودی در این دوره زمانی تصدی مدیریت آموزش و پرورش نیز می نمودید چون من شاهد دقدقه های ایشان جهت رفع مشکلات و کاستی های قشر فرهنگیان هستم و همچنین همه مردم شریف ایذه و باغملک از تلاش ها،دلواپسی ها و پافشاری های جناب آقای مهندس خادمی چه در زمان تصدی پست های قبلی ایشان و چه هم اکنون که نماینده و زبان مردم در مجلس شورای اسلامی هستند در راستای حل و فصل معضلات و مشکلات حوزه خود ، واقفیم و در ارتباط با جذب اعتبارات جهت احداث و تجهیز کتابخانه های شهرستان اقدامات خوبی از طرف ایشان(نماینده محترم) صورت گرفته است لذا نظر اینجانب به عنوان یک شهروند این است که با توجه به قلم زیبا و سخنان شیوای حضرتعالی اگر به تعدادی از زحمات و تلاش های این عزیزان اشاره می نمودید خالی از لطف نبود.
با عرض معذرت بخاطر دادن نظر در جمع بزرگان
با تشکر ارادتمند شما جبار نوروزی-کتابخانه های عمومی ایذه
دغدغه?دقدقه
مسئول کتاب!!خانه
سلام بر مخاطب ارجمند و درود بر دقت نظرتان
با سلام و تحیت
برادر خوبم جناب آقای نوروزی، اگر به عنوان یادداشت عنایتی مجدد بفرمایید مستحضر خواهید بود که مبحث ما نقد عملکرد مدیر یا نماینده محترم نبوده و نیست، که از دغدغه های بزرگواران بنویسیم، گرچه در همین نقد، از زحمات ایشان سپاسگزاری شده در حالی که نقد مذکور تنها ناظر به بخشی از سخنان نماینده و یادداشت مدیر آموزش و پرورش ایذه است، نه چیزی افزون تر
برادر محترم ، شما از بنده انتظار اشاره به دغدغه های خدماتی آن عزیزان را داشته اید، چقدر خوب بود جنابعالی که از «اقدام نماینده برای جذب اعتبارات جهت احداث و تجهیز کتابخانه های شهرستان» سخن گفته اید، دقیقا مصداق را اشاره می کردید و آدرس می دادید تا مخاطبان مطلع شوند و حق مطلب را ادا می کردید
نوشته اید که؛ «همچنین_ همچون _ همه ی مردم شریف ایذه و باغملک از تلاش ها، دلواپسی ها و … جناب مهندس خادمی واقفیم»
برادر محترم خوب می دانید که نه بنده و نه شما، نماینده وقوف و آگاهی مردم نیستیم، ما می توانیم در حوزه صلاحیت و اختیار خودمان بگوییم و بنویسیم
با احترام
سلام چرا دو روز هرچه نظر میفرستم درج نمی شود
سپاس از جناب نوروزی مسئول کتابخانه های عمومی ایذه که اجازه ندادند بعضی افراد با نام ایشان دست بتخریب مهندس خادمی بزنند و نظر خود را در زیر همین مقاله ای که به نام ایشان اشاره کرده بود گذاردند …
جناب عصر ایذه شما نیز تا آنجا که به یاد دارم از زمان قبل از انتخابات دست به تخریب مهندس خادمی میزدید و اکنون و بعد از انتخاب مردم نیز این رویه ی شما ادامه دارد ؛ فراموش نکن که اگر تخریب شما و امثال شما کارساز بود اکنون مهندس خادمی در مجلس نبود , پس بهتر است به شعور و انتخاب مردم احترام بگذارید و دست از تخریب مهندس بردارید و اجازه دهید که مهندس به برنامه های بلندش برسد .
شهامت داشته باشید و نظرم را چاپ کنید .
باسلام و احترام خدمت آقا/خانم نورآبادی ارجمند
درصورت امکان قبول زحمت بفرمایید و دوباره دیدگاه(کامنت) آقای نوروزی را که در معرض نگاه و نظر همگان است، مطالعه بنمایید! عبارت شما راجع به تخریب، از عقلانیت و شفافیت به دور است
به راستی «فاین تذهبون» جناب بصیر !؟
Deconstruction یعنی تخریب ساختارها و سازه ها اما اگرمنظور شکستن ساختار فرهنگی سیاسی یا آداب و رسوم باشد iconoclast درست هست.
باسلام و احترام محضر مبارک استاد گرانقدر جناب آقای رحیمی نهاد
از نظر جنابعالی استفاده کردیم، Deconstruction در اینجا اشاره به نظریه ژاک دریدا دارد و معنای آن در زبان فرانسه منظور است که البته در «سه معنای: برهم زدن ساختار های دستوری – بازکردن و پیاده کردن قطعات یک دستگاه و شالوده شکنی » بکار رفته است، گرچه (باتوجه به راهنمایی جنابعالی) در زبان انگلیسی هم iconoclast به معنای شالوده شکن و بت شکن است. «iconoclast از دو واژه یونانی eikon به معنای شکل و شمایل و دیگری klastes به مفهوم شکننده مأخوذ شده است، بنابراین iconoclast به معنای شمایل شکن و یا بت شکن است، گرچه امروزه فقط به معنای مجازی آن به کار می رود. (اسطوره، سرمشق، افراد مشهور، محبوب و مورد تحسین – بت ) نه مفهوم حقیقی و اصیل آن. (بت شکن)
این مفهوم در تضاد بین نظر آباء کلیسا بر روی وجود یا عدم وجود تصاویر، شمایل و آثار هنری در فضای کلیسا در قرن هشتم میلادی مطرح شده است.»
درود خدا بر قلم استاد مرادی عزیز و یک خسته نباشید جانانه خدمت مسولین جوان عصر ایذه که بدون هیچ گونه اسپانسر مالی و بدون وابستگی به جناح و طایفه ی خاصی ،رسالت خود را الحق و انصاف به نحو مطلوب انجام دادند.دوست عزیزی که از نقد و انتقاد نسبت به نماینده و مدیران ادارات ناراحت شده ای ،اگر نقد و انتقاد منصفانه ای همچون انتقاد متفکرانه و منصفانه ی استاد مرادی نباشد ،پس همه باید مداح و بله قربانگو باشیم.خیر دوست عزیز اشتباه است این تفکر که نقد را مقابله بدانیم،اکثر جوانان شهرم سخنان آقای نماینده را دیده و شنیده اند و فکر نکنم جای دفاع برای خویش گذاشته باشد هنگامی که کل مملکت را معتاد نامیده است،ای کاش به جای استاد محمودی عزیز ،نماینده شهرم و اطرافیان عزیزش جوابگو باشند، تا راحت تر پاسخ بی حرمتی ها داده شود.
باسلام و درود محضر استاد حسن دره شوری
از ارسال دیدگاه سپاسگزاری می کنم ، ضمناً به جای واژه (کل) بر اساس فایل صوتی سخنان نماینده ، واژه (اکثر) صحیح می باشد
بااحترام و ارادت
با سلام. تشکر از جناب آقای مرادی با نقد زیبایشان. و ابراز تاسف از ریاست فرهنگ و تمدن شهرستان گه سرنوشت فرهنگ و آ موزش فرزندانمان بدست او و هم اندیشان اوست. و تاسف به حال نماینده ای که هزار و دویست کیلومتر از تهران تا ایذه آمدند تا تلنگری نفرت آور بر جوانان و خانواده های ایذه ای بزنند و ای کاش این جسارت و شهامت را داشتند که قبل از انتخابات در شعارهای خود این گونه سخن می راندند. افسوس و صد افسوس…….
ای کاش جناب آقای مرتضی محمودی به عنوان سکاندار تعلیم و تربیت شهر و جناب خادمی بعنوان و کیل مردم در خانه ملت در کنار این همایش ضمن برشمردن افتخارات ایل بختیاری به مشکلاتی که زمان حال گریبانگیر این ایل است سخن به میان می آوردند و ریشه یابی می کردند و استمداد می جستند از روانشناسان و جامعه شناسان برای حل معضلات. و این همایش صرفاً جنبه تفریحی و دورهمی نبود. اما نماینده محترم بهترین ابزار را برای تخریب چهره پر شور جوانان بیکار . جوانان آماده برای تشکیل خانواده. جوانان مستعد برای نان آوری همان اعتیاد عنوان کردند و با این پتک بی رحمانه بر سر همه کوبیدند تا رغبت و انگیزه و پرسشگری را در این قشر عظیم از بین ببرندو و متاسفانه همان کاسه لیسان تازه به دوران رسیده هم برای چنین سخنانی کف و سوت میزنند. خدا از سر تقصیرشان که فرصت محدود خدمت به آنها داده است بگذردو
باسلام و احترام محضر مهندس محمد مرادی
باسپاس به جهت ارسال دیدگاه
با سلام خدمت خواهر کرمی حق با شماست. سپاسگزارم
درود بر برادر بزرگوارم استاد هومان مرادی
و تشکر از دقت نظرتون و قلم زیباتون
با سلام خدمت آقای مرادی که در زمان انتخابات سنگ برادر احمدی نیا رو به سینه میزد. من میدونم برادرم مرادی تو انتخابات به هدفش نرسید ولی ای کاش کمی به خدمات جناب مهندس که برا جوانان ایذه ای چه در حفاری شمال و جنوب انجام داد مینوشت. نمیدونم شاید هم مطلع نیست . اگر ایذه ۱۰ مرد مثل مهندس داشت حالا با دزفول قابل مقایسه میشد.ولی افسوس که هزار مرد مثل مرادیها دارد
باسلام و درود
برادر محترم و بزرگ منش جناب آقای نادر نوروزی، بهتر است مجدداً نقد بنده را به نحوه ای مدلل و معلل مطالعه بفرمائید، اگر برای شما هدف بنده اثبات شده است، لطفا آن را در معرض دید و نظر همگان قرار دهید!
نقد اینجانب در آغاز کار مهندس خادمی تحت عنوان، بی تعارف با نماینده، حکایت از نیت و هدف غیرشخصی بنده دارد، ضمناً به قضاوت منصفانه و داوری عالمانه شما مباهات می کنم!
در پایان مستحضر باشید که شما با مرادی درحال گفت و گوی مکتوب هستید، نه مرادی ها و «نقدی نو … » مربوط است به گوشه ای از سخنان نماینده محترم نه کل گفتار و عملکرد ایشان
بااحترام، موفق باشید
جناب آقای مرادی عزیز
سلام و عرض احترام محضر شما
وقتی من و شما و همه ی آنانی که به این نتیجه رسیدیم که نماینده ی محترم مردم شریف ایذه و باغملک از بین بقیه داری صفات شایسته تری می باشد و اینگونه نتیجه ی انتخابات رقم خورد که به هدفمان رسیدیم اگر نقد سازنده ای دارید چه نیکوست اگر آن را مستقیما” به گوش شنوای وکیل مردم برسانید و اینگونه نقدها در مکان ، محافل و … تقریبا” عمومی جز جنبه ی اظهار تخریب چیزی دیگر را در ذهن مخاطب آشکار نمی کند، البته مخلص هرگز جسارت به دیدگاه و نظر فردی نکرده و نمیکنم اما سعی کنیم در تمام مراحل زندگی ستارالعیوب باشیم که خداوند از ما راضی باشد. (سنگی برداریم از سر راه نه سنگی باشیم جلوی پا)
این دوره و ادوار دیگر به سر می رسد ما می مانیم و کارنامه ی اعمال در پیشگاه حضرت حق
در پناه خداوند سایه تان مستدام
سلام و درود بر جناب «ایذه ای بختیاری ایرانی!»
از ابراز نظرتان سپاسگزاریم، نقد هرگز به معنای تخریب نبوده و نیست، ضمناً بنده در دفعات متعدد مستقیماً با نماینده محترم و گاهی با مسئول دفتر ایشان صحبت کرده ام، در عین حال نقدی نو … به هیچ عنوان حامل پیام تخریب نیست، مگر تحلیل برخی از سخنان ناصواب گفته شده در جشنواره نوروزگاه منگشت به نظر محترم جنابعالی کاری ناپسند و تخریب کننده است؟! اگر فرصت دارید نمونه هایی از مطلب نقد اینجانب را که از دیدگاه شما تخریب محسوب می شود را با دلیل اثبات و ارسال بفرمائید.
بااحترام و قدرشناسی
بیش از یک سال گذشت و سردار اشتغال هیچ شغلی ایجاد نکرد و دلیلش هم از حرفهای نماینده متوجه شدیم که چون جوانان ایذه یا نعشه هستند یا خمار!!!
عزیزانی که میفرمایید نماینده مردم می باشند، میشه نماینده مردم دروغ بگوید؟؟
قضیه دکل چی بود؟؟
قضیه چاپگرهای چاپ تعرفه چی بود؟؟
راستی نمیشه ۷نفر داخل ایذه پیدا کرد که دزد نباشه؟؟