تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
22

نماینده ایذه قهرمان لیگ برتر فوتبال خوزستان شد

  • کد خبر : 54936
  • 09 اردیبهشت 1401 - 0:35
نماینده ایذه قهرمان لیگ برتر فوتبال خوزستان شد
پولاد اکسین ایذه در دیدار فینال لیگ برتر فوتبال خوزستان موفق شد پارسا باغملک را از پیش رو بردارد و به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

تاریخ سازی پولاد مردان/

 

به گزارش عصر ایذه، نماینده شایسته ایذه در فینال رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خوزستان در پایان وقتهای قانونی و اضافی مقابل حریف خود پارسا باغملک به تساوی یک یک رسید ، تک گل این تیم را مهدی سواری به ثمر رساند.

اوج کار شاگردان رضا مرادی در ضربات پنالتی بود جایی که مهران هاشمی ، مجتبی طاهری ، محمدرضا تلخابی و امیرمحمد علیپور ضربات خود را تبدیل به گل کردند تا کار در پایان ضربه چهارم به اتمام برسد.

سید عابدین حسینی دروازه بان پولاد اکسین با مهار یک ضربه پنالتی نقش بسزایی در این پیروزی داشت.

پولاد اکسین به عنوان اولین تیم ایذه ای در تاریخ برگزاری لیگ برتر فوتبال خوزستان لقب گرفت.

این تیم که در مرحله گروهی با تیم‌های پارسا باغملک، استقلال سوسنگرد، جاوید بندر امام، فجر بندر امام، آبی پوشان حمیدیه، شاهین اهواز، ایرانمهر خرمشهر و تقوا اهواز هم گروه بود در در پایان با کسب ۱۰ پیروزی و سه تساوی و متحمل شدن سه شکست با کسب ۳۳ امتیاز بعد از پارسا باغملک به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد.

شاگردان رضا مرادی در مرحله نیمه نهایی مقابل صدرنشین گروه اول این رقابت‌ها یعنی پرسپولیس ویس قرار گرفتند که از حضور چند بازیکن لیگ کشوری از جمله مهدی دغاغله بازیکن اسبق پرسپولیس تهران سود می‌برد ، نماینده ایذه در پایان ۲ دیدار رفت و برگشت با پیروزی در ضربات پنالتی راهی فینال لیگ برتر فوتبال خوزستان شد.

در نهایت شب گذشته پولاد اکسین با برتری مقابل پارسا باغملک به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال خوزستان دست پیدا کرد و سهمیه حضور در رقابتهای فصل آینده لیگ سه کشور را کسب کرد.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=54936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.