تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8

نیم فصل لیگ برتر با ۸ گل به پایان رسید

  • کد خبر : 293
  • 20 آذر 1393 - 19:13

عصر ایذه: تساوی ۴-۴ استقلال تهران و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر نتیجه عچیب و جالبی بود که هیچکس پیشبینی […]

عصر ایذه: تساوی ۴-۴ استقلال تهران و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر نتیجه عچیب و جالبی بود که هیچکس پیشبینی اش نمیکرد.

00998152

 

به گزارش عصر ایذه به نقل از  “ورزش سه”، نیم فصل لیگ برتر با تساوی پرگل آبی های تهران و اهواز به پایان رسید. نتیجه ای که هواداران ورزشگاه غدیر را که اکثریت آنها استقلالی بودند، راضی به خانه هایشان فرستاد.

هفته هفدهم لیگ برتر،ورزشگاه: ثامن الائمه
داوران: تورج حق وردی-محمدرضا منصوری-علی میرزابیگی
ورزشگاه غدیر اهواز ساعت ۱۶:۲۰

اخطار: جاسم کرار (۴۵) از استقلال تهران، مهدی مومنی (۴۶) از استقلال خوزستان

گل‌ها: سیدمهدی سیدصالحی (۶و ۴۳) و مهدی مومنی (۳۸ پنالتی)،محمد طیبی(۷۴) برای استقلال خوزستان و  یعقوب کریمی (۴) و امید ابراهیمی (۳۰)و(۵۱ پنالتی)و سجاد شهباززاده (۶۲) برای استقلال تهران
استقلال خوزستان: پرویز کریمی، محمد طیبی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، ایمان باصفا(۷۱ رضا کاردوست)، میثم مجیدی، میثم بائو(۸۲ محمد اوسانی)، مهدی مومنی، روح الله سیف الهی(۷۰ معین عباسیان)، هادی خنیفر و سیدمهدی سیدصالحی
سرمربی : عبدالله ویسی

ااستقلال تهران: محسن فروزان، میلاد فخرالدینی، مگویان، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، یعقوب کریمی، کرار جاسم(۹۱ حنیف عمران زاده)، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده و آرش برهانی(۶۰ میلاد سلیمان فلاح(۸۱ محمد قاضی) )
سرمربی : امیر قلعه‌نویی
===============================================================

شرح گل‌ها :
۱-۰ (استقلال): ضربه ایستگاهی یعقوب کریمی که به تیر دوم دروازه استقلال خوزستان ارسال شده بود، با جاگیری اشتباه پرویز کریمی همراه شد تا توپ پس از برخورد به تیر عمودی دروازه میزبان وارد دروازه شود.
۱-۱ (استقلال خوزستان): ضربه میثم بائو را محسن فروزان به شکل ناقص دفع کرد و سیدمهدی سیدصالحی توپ برگشتی را با ضربه پای چپ از خط دروازه استقلال تهران عبور داد.
۲-۱ (استقلال) :سانتر کرار جاسم به امید ابراهیمی که در محوطه جریمه قرار داشت رسید او هم با سر توپ را وارد دروازه کرد.
۲-۲ (استقلال خوزستان): مهدی مومنی در یک فرار زیبا با خطای برهانی که توپ را در میانه میدان لو داده بود، متوقف شد و خودش ضربه پنالتی را تبدیل به گل دوم کرد.
۲-۳ (استقلال اهواز): سید مهدی سید صالحی پنجمین گل بازی را در دقیقه ۴۳ روی یک ضربه سر زیبا به ثمر رساند. او در شرایط نامتعادل با چرخش سر و گردن دروازه فروزان را برای بار سوم باز کرد. پاس این گل را مومنی داد.
۳-۳ (استقلال تهران): خطای پنالتی مشکوک روی فخرالدینی با تصمیم حق وردی یک پنالتی نصیب استقلال کرد که این ضربه را امید ابراهیمی به گل مساوی تبدیل کرد.
۴-۳ (استقلال تهران): سجاد شهباز زاده از فاصله نزدیک ضربه کرنر کرار را با بغل پا تبدیل به گل کرد.خوزستانی ها روی این گل به برخورد با بیگ زاده اعتراض داشتند.
۴-۴ (استقلال اهواز): روی ضربه ایستگاهی و توپ ارسالی با تاثیر سیدصالحی و توپی که برای محمد طیبی مهیا کرد این بازیکن گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

شرح بازی:
از شروع سریع گلزن های این مسابقه می‌ شد فهمید که بازی پرگلی در انتظار ماست اما نه اینکه پرگل ترین بازی این فصل لیگ‌برتر رقم بخورد.
در شروع این دیدار استقلال خیلی زود به گل رسید و در دقیقه ۴ ارسال از جناح راست با اشتباه دروازه بان صنعتی توپ پس از برخورد به تیر دروازه به گل نخست تبدیل شد اما شاگردان عبدالله ویسی دو دقیقه بعد توانستند خیلی زود این گل را جبران کنند و سیدمهدی سیدصالحی بازی را به تساوی کشاند.
با این حال بازی خوب دو تیم ادامه داشت تا اینکه استقلال روی ارسال کرار جاسم از جناح راست و ضربه سر امید ابراهیمی به گل برتری دست پیدا کرد. بعد از این گل هم دو تیم فوتبال هجومی را به نمایش گذاشتند و در قیقه ۳۷ نفوذ مهدی مومنی به محوطه جریمه استقلال با خطای مدافعان تیم تهرانی مواجه شد و تورج حق ورودی اعلام ضربه پنالتی کرد که خود مومنی این توپ را به گل تساوی تبدیل کرد.
در ادامه نیمه اول این دیدار بازهم تیم میزبان بود که با نفوذ از کناره ها تاثیرگذارتر از تیم تهرانی عمل کرد و در دقیقه ۴۵ به گل سوم دست پیدا کرد. در این صحنه ارسال توپ از جناح راست روی سر سیدصالحی نشست و ضربه او به گل سوم تبدیل شد.
در نیمه دوم هر دو تیم بازی قابل قبول و زیبایی را از خود به نمایش گذاشتند که ابتدا استقلال موفق شد گل تساوی را بزند و سپس با یک گل بیشتر از حریف اهواز خود پیش بیفتد اما این استقلال صنعتی بود که کار را به تساوی کشاند تا پرگل ترین بازی نیم فصل اول لیگ چهاردهم رقم بخورد.

دقایق حساس:
دقیقه ۹: پاس آرش برهانی در محوطه جریمه به کرار  رسید که شوت این بازیکن با اختلاف کمی از کنار  دروازه حریف بیرون رفت.
دقیقه۳۲: ضربه کاشته یعقوب کریمی که بلند روی دروازه فرستاده شد در دستان پرویز کریمی جای گرفت.
دقیقه ۳۵: پاس روح ا… سیف اللهی  موقعیت خوبی را نصیب استقلال کرد اما شوت بازیکن آبی پوش با واکنش خوب فروزان به کرنر رفت.
دقیقه ۴۶: مهدی مومنی که در محوطه جریمه سرتوپ زد و قصد داشت ضربه اش را وارد دروازه کند به دلیل مانع شدن هاشم بیگ زاده نتوانست به هدفش برسد و سپس روی زمین افتاد که داور دیدار به دلیل تمارض این بازیکن به او کارت زرد نشان داد.
دقیقه۵۸: سانتر بازیکن استقلال از سمت راست به یعقوب کریمی رسید که ضریه سر  خطرناک او با اختلاف بسیار کمی بیرون رفت.
دقیقه ۷۶: ضربه ایستگاهی استقلال تهران را امید ابراهیمی به سمت دروازه کریمی شوت کرد که گلر استقلالی ها به زحمت آن را روانه کرنر کرد.
دقیقه ۸۳: روی خطای مسلم جاسم کرار داور این دیدار می توانست بازیکن عراقی استقلال را با کارت زرد جریمه کند که به نظر می رسد به دلیل کارتی که این بازیکن از قبل داشت از این صحنه گذشت تا استقلال ۱۰ نفره نشود.

اتفاق ویژه: تساوی ۸ گله بین دو تیم آبی‌پوش لیگ پرگل ترین هفته لیگ‌برتر را رقم زد. لیگ‌برتر در این هفته ۲۶ گل داشت.

بهترین بازیکن: سیدمهدی سیدصالحی ستاره استقلال‌خوزستان در این بازی بود که ۲ گل زد و یک پاس گل داد. سیدصالحی در تمام ۹۰ دقیقه با حرارت و غیرت برای تیمش بازی کرد.

 

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.