تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

هلاکت ۲۵ عضو داعش در الانبار/ ناکامی حمله تروریست‌ها به بیجی

  • کد خبر : 9750
  • 05 فروردین 1394 - 19:34

عصر ایذه: هلاکت ۲۵ عضو گروه تروریستی داعش و ناکام ماندن حمله اعضای این گروه به منطقه استراتژیک بیجی در […]

عصر ایذه: هلاکت ۲۵ عضو گروه تروریستی داعش و ناکام ماندن حمله اعضای این گروه به منطقه استراتژیک بیجی در شهر تکریت از تازه‌ترین اخبار امنیتی عراق به شمار می‌رود.

 

1609137

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از سومریه نیوز، وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه‌ای از هلاکت ۲۵ عضو داعش و خنثی‌سازی بیش از ۱۰ بمب طی عملیات نظامیان ارتش در منطقه «البوذیاب» در استان الانبار خبر داد.

نظامیان ارتش عراق همچنین حمله تروریست‌های داعش به منطقه استراتژیک بیجی در تکریت واقع در استان صلاح‌الدین را برای چندمین بار طی ماه‌های گذشته ناکام گذاشته و هفت عضو این گروه را به هلاکت رساندند.

بر اساس اعلام رسانه‌های عراقی، ۱۳ تروریست داعش نیز طی عملیات ارتش در در مناطق «الطین»، «المزرعه» و «الصینیه» از پای درآمدند.

پایگاه العهد نیز با اشاره به پیشروی‌های ارتش عراق در مقابله با تروریست‌های داعش گزارش داد: جنگنده‌های ارتش عراق مواضع داعش در مناطق عانه و القائم واقع در غرب استان الانبار را طی چند نوبت بمباران کردند.

در همین ارتباط فرمانده عملیات بغداد از کشف و خنثی‌سازی ۳۹ بمب کارگذاشته شده در منطقه «الکرمه» توسط نیروهای ویژه عراقی خبر داد.

پایگاه «بغداد نیوز» گزارش داد: در حمله انتحاری شب گذشته به یک پایگاه ارتش در منطقه طارمیه واقع در شمال بغداد، ۷ نظامی کشته و ۱۳ تن دیگر زخمی شدند.

 

خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=9750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.