تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
22

همه چیز درمورد شرایط استخدام در شهرداری ایذه

  • کد خبر : 54836
  • 18 آذر 1400 - 8:15
همه چیز درمورد شرایط استخدام در شهرداری ایذه
شهردار ایذه از کمبود نیرو در چارت این نهاد خبر داد و از لزوم جذب نیرو به صورت قانونی سخن گفت.

علیرضا ره‌انجام در گفت‌وگو با خبرنگار عصرایذه عنوان کرد: بر اساس چارت اداری، شهرداری ایذه کمبود نیرو دارد، ما برای تأمین این نیروها به استانداری اعلام نیاز کرده‌ایم و پیگیر هستیم هر چه زودتر مجوز قانونی جذب را بگیریم‌.

وی افزود: این استخدامی طی فرایند قانونی صورت خواهد پذیرفت و افراد نخبه‌ای که پتانسیل لازم را دارند و محق هستند استخدام خواهد شد،

شهردار ایذه با بیان اینکه ما اکیدا هیچگونه دخل و تصرفی در استخدام نفرات نخواهیم داشت ادامه داد: نظر مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر این است که جذب نیروهای جدید از طریق مجوز قانونی و براساس چارت سازمانی انجام شود.

وی درباره برگزاری آزمون استخدامی نیز گفت: شیوه جذب نیروها توسط استانداری به ما اعلام خواهد شد و ما عملا اجرا کننده دستورات خواهیم بود، در واقع جذب نفرات به شیوه‌ای خواهد بود که استانداری اعلام کند.

ره‌انجام در مورد تعداد نیروها و مشاغل مورد نیاز اظهار کرد: ظرفیت نیروهای هر شهرستان را استان تعیین می‌کند به همین دلیل اکنون دقیق نمی‌توانیم بگوییم چه تعداد نیرو‌ جذب خواهند شد، در مورد ‌جایگاه‌های شغلی نیز در برخی قسمت‌ها از جمله نظارت پروژه‌های عمرانی و شهرسازی خلأ شدید احساس می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره استخدامی های دوره گذشته شهرداری و شورای شهر گفت: بحث استخدامی در دوره گذشته را همه در جریان هستند و نهادهای نظارتی نیز در جریان کم و کیف آن هستند، قبل از اینکه وارد شهرداری شویم مکاتباتی انجام شده بود که تعدادی از افراد جذب شده باید از چرخه خارج شوند، نیروهای پیمانکار نیز نباید در چارت اداری مشغول به کار شوند.

شهردار ایذه تصریح کرد: ما ملزم به رعایت قانون و انجام فرامین نهادهای بالا دستی هستیم.

وی در پایان گفت: ما در دوره فعلی تاکنون استخدامی نداشته‌ایم، صرفا ۲ راننده برای سایت زباله برای شبانه روزی کردن عملیات جمع‌آوری زباله به صورت روزمزد و در قالب نیروهای پیمانکاری حجمی خدماتی جذب شد، در سایت زباله ۲ نگهبان از اهالی بومی منطقه مستقر کردیم که آنها نیز به صورت روزمزد و پیمانکاری حجمی خدماتی هستند.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=54836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.