تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
3

جواب تحقیرآمیز نیمار به حرکت جنجالی دی ماریا +تصاویر

  • کد خبر : 51084
  • 21 اسفند 1395 - 8:38

مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا بعد از صعود تاریخی تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پستی معنادار را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام گذاشته است.

به گزارش عصر ایذه: صعود بی‌سابقه تیم فوتبال بارسلونا به لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی ۶ بر یک برابر پاری‌سن‌ژرمن در نوکمپ، دهان بسیاری از منتقدان این تیم را بست اما در این میان نیمار، مهاجم برزیلی آبی‌و‌اناری‌ها برای ساکت کردن شخص یا اشخاص مورد نظرش شخصاً دست به کار شده است.

به گزارش نشریه مارکا، نیمار در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام عکسی از خود گذاشته است که مخاطبش را به سکوت فرامی‌خواند. او طوری انگشت اشاره دست چپ خود را مقابل دهانش قرار داده است که کلمه نوشته شده روی آن قابل رؤیت باشد. نیمار روی انگشت خود همان چیزی را نوشته که در پیام زیر عکسش هم آمده است: «هیس….».

در اینکه نیمار این پیام را برای منتقدانش فرستاده شکی نیست اما تصور می‌شد که مخاطب خاص او آنخل دی‌ماریا، هافبک آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن است که چهارشنبه شب پس از گل ادینسون کاوانی به بارسلونا همین ژست را مقابل هواداران بارسلونا گرفت و آنها را به سکوت دعوت کرد.

دی‌ماریا به تصور اینکه حذف بارسا قطعی شده است، روی زخم هواداران میزبان نمک ریخت غافل از اینکه نام تیمش در تاریخ به عنوان قربانی بزرگترین بازگشت تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به ثبت خواهد رسید و پس از گل کاوانی سه گل دیگر دریافت خواهد کرد.

این اولین پیامی نیست که نیمار برای پاری‌سن‌ژرمنی‌ها می‌فرستد. او پیش از این هم پاسخ خوشحالی آدرین رابیو و کورزاوا بابت کسب پیروزی PSG در بازی رفت را داده بود.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=51084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.