تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

هیچگاه از مردم ایران خداحافظی نمی‌کنم/ تصمیم رفتن با من نبود

  • کد خبر : 9469
  • 01 فروردین 1394 - 12:38
هیچگاه از مردم ایران خداحافظی نمی‌کنم/ تصمیم رفتن با من نبود

عصر ایذه: سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد پس از بررسی‌هایی که انجام داده متوجه شده است عده ای نمی‌خواهند […]

عصر ایذه: سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد پس از بررسی‌هایی که انجام داده متوجه شده است عده ای نمی‌خواهند او همچنان سرمربی تیم ملی بماند. به همین خاطر قصد دارد به صورت صلح آمیز از هدایت تیم ملی ایران کنار برود.

 

763907

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه، کارلوس کی روش صبح روز جمعه و درست در آخرین روز از سال ۱۳۹۳ در نشستی با علی کفاشیان شرکت کرد و در شرایطی که رسانه های مکتوب تعطیل شده بودند، اعلام شد وی دیگر هدایت تیم ملی ایران را عهده نخواهدداشت و پس از اردوی اتریش به همکاری اش با فدراسیون فوتبال ایران پایان خواهد داد.

وی شامگاه روز جمعه و پس از اعلام کناره گیری اش از تیم ملی با اشاره به فرا رسیدن سال نو خطاب به ایرانی ها گفت: به تک تک ملت ایران تبریک می گویم. امیدوارم روزهای خوبی داشته باشید. هر روزتان نوروز و نوروزتان پیروز.

کی روش در پاسخ به این پرسش چرا صحبت از رفتن کرده اید گفت: امشب باید سراسر از خوشحالی باشد. من فعلا روی بازی با شیلی و سوئد تمرکز کرده ام. کار من و بازیکنانم این است که فعلا روی این دو بازی تمرکز داشته باشیم. در مورد خبرهای دیگر فقط فکر می کنیم این راه بهتری است که صلح جدیدی را بتوان در فوتبال ایران شروع کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: مطمئنا ایران این پتانسیل را دارد که در کل آسیا بهترین تیم باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که دارد از ایران خداحافظی می کند گفت: هیچگاه نمی توانم به طور قطعی از ایران و مردمش خداحافظی کنم چرا که یک احساس عمیق به این مردم دارم. البته این تصمیم امروز صبح از سوی رئیس فدراسیون فوتبال اعلام شد. فکر می کنم این تصمیم جدید در فوتبال ایران است تا دوره جدیدی آغاز شود.

کارلوس کی روش در پاسخ به این پرسش که مردم اعتماد زیادی به شما دارند و تمایل شان این است که بمانید گفت: این هواداران، فدراسیون و بازیکنان دلیلی بود که من به ایران آمدم اما باید بگویم که تصمیم از دست من خارج بود. شب سال نو است . امیدوارم خداوند بزرگ به ما کمک کند که بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

وی در مورد مردم ایران گفت: در درجه اول بگویم که تاریخ، قدمت و سابقه مردم ایران همیشه من را تحت تاثیر قرار داده است. وقتی به پرسپولیس و تخت جمشید رفتم عظمت آن مرا تحت تاثیر قرار داد. من در کشورهای زیادی بوده ام اما نکته بسیار خوب ایران این است که اقوام زیاد و مختلفی با صلح و صفا کنار هم زندگی می کنند که این در جهان نمونه است.

کی روش با اشاره به اسپانسر بودن بچه های بی سرپرست مجموعه بهشت امام رضا (ع) در مورد اینکه دوست دارد یک هدیه را به چه کسی بدهد و آیا تمایل دارد هدیه اش را به افرادی مثل قلعه نویی، درخشان، گودرزی و یا کفاشیان بدهد گفت: احتیاجی ندارم برای کسی هدیه بفرستم چرا که مشکل شخصی با هیچکدام از این افراد ندارم. اگر بخواهم هدیه ام را به کسی بدهم به کودکی می دهم که با دندانش نقاشی من را کشید. من هدیه ام را به این کودک می دهم.

کارلوس کی روش در پاسخ به این پرسش که آیا یک درصد امکان دارد مجددا به ایران برگردد و هدایت تیم ملی را برعهده خواهد داشت گفت: مطمئنا به ایران بازخواهم گشت اما قطعا بزرگترین تصمیم در اختیار خداوند بزرگ است.

 

منبع:مهر

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=9469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.