تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024
14

چرا باید ایذه همچنان تبعیدگاه باشد/ مسئولین چاره‌ای بیاندیشند

  • کد خبر : 25133
  • 06 تیر 1394 - 11:39
چرا باید ایذه همچنان تبعیدگاه باشد/ مسئولین چاره‌ای بیاندیشند

عصر ایذه: حجت‌الاسلام سید مراد حسینی امام جمعه موقت شهرستان ایذه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ایذه ضمن تشکر […]

عصر ایذه: حجت‌الاسلام سید مراد حسینی امام جمعه موقت شهرستان ایذه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ایذه ضمن تشکر از زحمات مهندس قلاوند اظهار کرد: متاسفانه پس از گذشت چندین سال همچنان شهرستان ایذه بعنوان شهر تبعیدی ها شناخته می شود.

 

 

IM1G_2643

 

 

وی افزود: باتوجه به رشادت‌ها و جانبازی های فراوان مردم شهرستان ایذه و همچنین جان فشانی سرداران بسیاری از این شهرستان در طول هشت سال دفاع مقدس متاسفانه همچنان شاهد این هستیم که ایذه شهر تبعیدی ها نامیده می شود.

حسینی با اشاره به اینکه زمانی که کشور به جان فشانی نیاز داشت این جوانان غیور، غیرت مند، وطن پرست، و با ایمان ایذه ای بودند که خط شکن می شدند  اما همواره شاهد بی توجهی مسئولان به این مردم ایثارگر بوده ایم.

امام جمعه موقت ایذه در ادامه به پروژه های نیمه تمام دریاچه کارون۳ اشاره کرد و افزود: در سال های گذشته سدی زده شد که راه ها و پل های ارتباطی مردم را از بین برد و تا مدت ها با بی توجهی مسئولان ، مردم این منطقه دچار مشکلات بسیاری بودند.

 

حجت‌الاسلام سید مراد حسینی با بیان اینکه در بحث منابع آب شهرستان ایذه وضعیت بسیار مناسبی دارد تاکید کرد: رودخانه کارون از کنار ما می‌گذرد، زمین های زراعی و غیر زراعی بسیاری را در شهرستان داریم که پیوند این دو عامل پتانسیل تولیدی بسیار خوبی را در حوزه کشاورزی برای شهر ایجاد خواهد کرد از این رو انتظار میرود که با همت فرماندار جدید بخشی از این مشکلات هر آنچه که در حوزه اختیار و توان هست را برطرف کنند.

 

وی افزود: اگر این پتانسیل ها مدیریت شود و این بستر کار بخوبی شناخته شود و با مشورت با سایر هم اندیشان، انشاالله آینده ای روشن برای این شهر می تواند رقم بخورد.

 

حسینی در پایان گفت: باتوجه به سابقه بسیار خوب فرماندار محترم و حضور ایشان در وزارت کشور امید است که بخش عمده ای از مشکلات شهرستان ایذه با همفکری فرماندار محترم و شورای اداری شهر و سایر مشاوران حل شود بخصوص در بحث انتخابات انشاالله دیگر شاهد مشکلی در این عرصه نباشیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=25133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. باتشکراز حاج اقاحسینی چون حرف دل مردم این شهر بافرهنگ زده واقعا این ازبی تدبیری مسولین شهرماست که به خاطر منافع شخصی این برنامه هارو ازمرکز قبول میکنن من خودم شاهد یکی از کارهای زشت همین تبعیدی در یکی ازکارواشهای شهربودم ایشون باخودرو صاحب کارواش مسافرکشی میکرد وایا زن وبچه های مردم امنیت دارن چرا این همه جرم توی شهرمازیاد شده علتش همینها هستن وگرنه شهری باقدمت چندهزارساله این باید حال وروزش باشه. ..بازهم تشکرمیکنم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.