تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
3

کریمی: بدون پست و مقام به تمرینات می‌‌روم

  • کد خبر : 3632
  • 17 دی 1393 - 12:00

عصر ایذه: علی کریمی ستاره سابق باشگاه پرسپولیس امروز پس از جلسه ۴ ساعته در این باشگاه اعلام کرد از […]

عصر ایذه: علی کریمی ستاره سابق باشگاه پرسپولیس امروز پس از جلسه ۴ ساعته در این باشگاه اعلام کرد از امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد.

.

.

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از “ورزش سه”، کریمی درباره اینکه دلیلش از حضور در باشگاه پرسپولیس چیست گفت: دیدار دوستانه‌ای انجام دادم و موضوع خاصی نبود همانطور که روز گذشته سر تمرین رفتم و مسئله خاصی نبود اما هر کاری که از دستم بربیاید برای پرسپولیس انجام می‌دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان بازیکن قصد بازگشت به فوتبال را دارد هم گفت: خیر چنین قصدی ندارم. البته به تمرین پرسپولیس می‌روم و با تیم تمرین می‌کنم همچنین از درخشان ممنون هستم که این اجازه را داده که به تمرین بروم .

وقتی خبرنگاران از کریمی پرسیدند که با چه عنوانی به تمرینات می‌ رود، اینطور جواب داد که: من هم بدون هیچ پست و مقام و حکمی هر کاری که بتوانم برای پرسپولیس انجام می‌دهم. البته هر روز به تمرین نمی‌روم و هر زمان که فرصت کنم با دوستانم به تمرین خواهم پرداخت. احتمال دارد امروز و فردا هم به تمرینات پرسپولیس بروم.

سوال دیگر خبرنگاران درباره تیم‌ملی بود که کریمی گفت: دیگر قصد ندارم درباره تیم ملی هم حرف بزنم.

وی درباره اینکه چرا قصد مصاحبه با صدا و سیما را ندارد هم گفت: در رسانه ملی هر کاری که بخواهند می‌کنند و با مسائل شخصی برخورد می‌کنند آن هم در حالی که کسی نمی‌داند چه شده و همینطور درباره‌اش صحبت می‌کنند.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=3632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.