تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

کی‌روش با قدرت در ایران می‌ماند

  • کد خبر : 11142
  • 05 اردیبهشت 1394 - 18:13

عصر ایذه: با توجه به اتفاقات اخیر به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش توانسته موافقت مسوولان فوتبال و ورزش ایران را […]

عصر ایذه: با توجه به اتفاقات اخیر به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش توانسته موافقت مسوولان فوتبال و ورزش ایران را برای ادامه همکاری روی نیمکت تیم ملی را به خود جلب کند و او را باید فرمانده ایران در جام جهانی روسیه دانست.

 

 

بعد از بازگشت تیم ملی از جام ملت‌های آسیا و استرالیا حرف و حدیث درباره ادامه همکاری کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی زیاد شده بود و به نظر می‌رسید با توجه به ناهماهنگی‌های موجود کی‌روش و کفاشیان به پایان دوران همکاری ۴ ساله خود رسیده باشند.

اما با حضور نماینده وزارت ورزش در موضوع تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش مشکلات حل شد و حسنی‌خو امروز در جمع خبرنگاران با قرائت یک بیانیه سه ماده‌ای به بقای کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران صحه گذاشت. این بیانیه از آنجایی عجیب بود که در آن اعلام شد نظر وزارت ورزش این است که هر کس با کی‌روش و برنامه‌های او مخالف است می‌تواند فدراسیون را ترک کند. به نظر می‌رسد در تمایل وزارت ورزش برای ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی منویات دولت نیز دخیل بوده است.

با این تفاسیر کارلوس کی‌روش که برنامه‌ریزی خود را برای تدارک تیم ملی در راه حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آغاز کرده را باید فرمانده ایران در مسکو دانست و دید برنامه‌ او برای حضوری موفق در این تورنمنت به خوبی پیش خواهد رفت؟

 

 

ورزش سه

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=11142

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.