تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
10

گام نهایی حضور فرنگی کار ایذه‌ای در مسابقات جهانی فرانسه

  • کد خبر : 52475
  • 03 مرداد 1396 - 16:48
گام نهایی حضور فرنگی کار ایذه‌ای در مسابقات جهانی فرانسه

بویری گفت: هفته دوم مرداد یک کشتی نهایی که احتمالا با سعید عبدولی باشد، انجام خواهم داد و در صورت پیروزی و تایید کادر فنی به مسابقات جهانی فرانسه اعزام می شوم.

پیام بویری قهرمان وزن ۷۵ کیلوگرم مسابقات انتخابی تیم ملی در گفتگو با خبرنگار ورزشی عصر ایذه ضمن بالا دانستن سطح مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار کرد: تمام مدعیان این وزن با آمادگی کامل در مسابقات انتخابی شرکت کرده بودند تا مسافر مسابقات جهانی فرانسه شوند و این سطح مسابقات را بسیار بالا برده بود.

وی افزود: بعد از مصدومیتی که از ناحیه رباط صلیبی برای من پیش آمد، حدود ۸ ماه پیش عمل جراحی انجام دادم، این رقابت‌ها به نوعی اولین تورنومنت مهم من بعد از سپری کردن دوران نقاهت بود.

قهرمان جوانان جهان درباره اعزام به مسابقات جهانی فرانسه عنوان کرد: چون من یک وزن پایین تر آمده بودم قرار بود که اگر در بین سه نفر برتر قرار گرفتم به این مسابقات اعزام شوم که خوشبختانه توانستم قهرمان مسابقات شوم و شبهات را از بین ببرم.

پیام بویری درباره نظر کادر فنی روی سعید عبدولی گفت: طبق اعلام کمیته فنی ، سعید عبدولی هفته دوم مرداد ابتدا باید با نفر سوم مسابقات انتخابی تیم ملی مبارزه کند، در صورت پیروزی‌ با نفر دوم مصاف خواهد داد و در صورت پیروزی باید باهم روبرو شویم تا نفر برگزیده به مسابقات جهانی فرانسه اعزام شود.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=52475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.