تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024
5

گفت و گوی رئیس فدراسیون عربستان با کفاشیان

  • کد خبر : 15194
  • 30 اردیبهشت 1394 - 19:36

عصر ایذه: روزنامه الشرق الاوسط با انتشار گزارشی از تماس تلفنی روسای فدراسیون عربستان و ایران نوشته که در جریان […]

عصر ایذه: روزنامه الشرق الاوسط با انتشار گزارشی از تماس تلفنی روسای فدراسیون عربستان و ایران نوشته که در جریان این تماس از کفاشیان خواسته شده نسبت به کاهش تنش سیاسی در فوتبال بین دو طرف کاری کند.

 

 

طالب أحمد عید، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در تماس تلفنی با علی کفاشیان بر ضرورت همکاری نزدیک دو فدراسیون تاکید کرد.

وی پس از تشکر از کفاشیان به خاطر میزبانی مطلوب از وی خواست که اتحاد بیشتری بین دو فدراسیون به وجود آید. وی از او خواست که به دشمنی و نشر مطالب ضد عربی از سوی تماشاگران و مطبوعات ایرانی پیش و به هنگام مسابقات خاتمه داده شود. وی همچنین عدم رضایت خود را از برخی کارشکنی ها در ایران ابراز داشت ولی گفت که فدراسیون عربستان به رغم شعارهای سیاسی تماشاگران و حرکات آزار دهنده آنها شکایتی به کنفدراسیون فوتبال آسیا نخواهد کرد.

احمد عید به تازگی به عضویت هیات رئیسه AFC در آمده است. عربستانیها از موج هجمه روزنامه های ایرانی بر علیه النصر و الهلال بسیار دلخور شده اند. آنها به ویژه از تیتر روزنامه پیروزی “ذبح الهلال حلال است” عصبانی شده اند.

 


باشگاه الاهلی عربستان نیز از تاخیر بی مورد در فرودگاه تهران شکایت دارد. سرمربی سوئیسی الاهلی، گروس به همین خاطر به کنفرانس مطبوعاتی نرسید و تمامی برنامه های آنها نیز با تاخیر مواجه شد. آنها این مسائل را ناشی از عرب ستیزی به وجود آمده در ایران می دانند. آنها می گویند که علی رغم تاکید فیفا بر پرهیز از دادن شعارهای سیاسی در ورزشگاه ها، این موضوع در ایران رعایت نمیشود. عربستانی ها همچنین پرتاب نارنجک را نیز به AFC گزارش داده اند.

 

 

ورزش سه

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=15194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.