تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

یک توپ فوتبال هم در سفر وزیر ورزش به خوزستان نصیب شهرستان ایذه نشد

  • کد خبر : 53235
  • 05 اسفند 1396 - 16:47
یک توپ فوتبال هم در سفر وزیر ورزش به خوزستان نصیب شهرستان ایذه نشد

در روزهای گذشته، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در رأس هیأت هایی بلند پایه وارد خوزستان شدند تا برنامه‌های مورد نظر خود را در این استان به انجام برسانند.

به گزارش عصر ایذه، در روزهای گذشته تیم عریض و طویل همراه وزیر، به چند شهرستان رفتند و اوضاع ورزشی آنها را بررسی کردند، خود وزیر هم در حین این سفر به خوزستان، سری به استادیوم اختصاصی فولاد زد تا از روند پیشرفت آن، « هز » کند و برای کابینه تعریف کند که یک استادیوم داریم که موقع بارندگی، کسی در آن خیس نمی‌شود!

در این سفر که برای استان خوزستان بسیار مفید بود آقای تاج فرمودند که خوزستان سهم به سزایی در فوتبال ایران دارد و ما را مشعشع و مستفیض فرمودند! اگر یک لباس محلی هم بر تن می‌کردند که دیگر نور علی نور بود! تا ۱۵۰۰ با وی عهد اخوت می‌بستیم! علی کریمی کیست؟ تو جادوگر فوتبال مایی !! بقیه اش فوتوشاپ است!

اما سوالی ذهنمان را به خود درگیر کرده است، آیا کسی از ایشان نپرسید که تمام فوتبال خوزستان که «فولاد آرنا» نیست، شهرهایی که کارخانه بازیکن سازی دارند از فیض وجود کارخانه فولاد محرومند؟

حتما به عرض ایشان نرساندند که ایذه با چندین ملی پوش سابق و فعلی در رده‌های مختلف تیم‌های ملی فوتبال، یک ورزشگاه فکسنی دارد که نفسی برایش نمانده است و تیمی از همین خوزستان برای مسابقه روی آن کلی ادا و اطوار در آورد که ما روی زمین خاکی بازی نمیکنیم! لباسمان کثیف می‌شود و پایمان درد می‌گیرد.

در سفر ۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه ای که وزیر محترم ورزش لطف کردند و قدم رنجه فرموند و پا روی تخم چشم ما گذاشتند و به ایذه تشریف آوردند می‌خواستیم بگوییم آقا ما ورزشگاه نداریم، اما یکی از آن طرف داد زد «کوچه ما آسفالت نیست» ماهم بسی متفکر شدیم و گفتیم امکان دارد همان چمن پیر را هم آسفالت کنند و ناگزیر شدیم سکوت برگزینیم و از محل وقوع حادثه بگریزیم!

جناب استاندار هم که دستی بر آتش ورزش دارند در این سفر فرمودند ایذه قطب کشتی است، ماهم برای بار چندم مشعشع شدیم و گفتیم یادمان نبود که کشتی‌مان دارد صاحب خانه می‌شود و بسی صفا کردیم و امیدوار شدیم سرپناه کشتی‌گیران سریعتر آماده شود!

پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در بیانات خود در حضور وزیر از ظرفیت استان خوزستان برای ورزش‌های آبی سخن گفت، از شما بعید است آقای پاپی زاده! ما همین بغل گوشمان سد کارون ۳ را داریم اما ورزش آبی دیگر چه صیغه‌ای است؟ خودمان می‌رویم و طول و عرضش را شنا کنان طی می‌کنیم دیگر، نهایتش هم سالی چند کشته می‌دهیم که چیز خاصی نیست! فدای سر مسئولین دلسوزمان! شما هم این قرتی بازی‌ها را ببرید برای دزفول!

مخلص کلام، آقایان مسئول! اینجا همه چیز خوب است! فقط یک زمین چمن طبیعی، چند سالن چند منظوره، چند چمن مصنوعی، یک پیست موتورسواری و مقدار کمی تجهیزات نیاز داریم که فدای سرتان! تا چندی دیگر خودمان همه‌شان را در خواب می‌بینیم، شما فقط لبخند زیبایتان را از ما دریغ نکنید!

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=53235

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.