تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

یک راهکار ابتکاری برای رساندن پیام رهبری +عکس

  • کد خبر : 7440
  • 07 اسفند 1393 - 15:11

عصر ایذه: جدیدترین اقدام کاربران فضای مجازی برای انتشار پیام رهبری با اشاره به پرسش ایشان از جوانان اروپا و […]

عصر ایذه: جدیدترین اقدام کاربران فضای مجازی برای انتشار پیام رهبری با اشاره به پرسش ایشان از جوانان اروپا و آمریکای شمالی با این عنوان که «آیا تاکنون خود مستقیماً به قرآن مسلمانان مراجعه کرده‌اید؟» صورت گرفت.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه: بیش از یک ماه از انتشار پیام حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، ولی امر مسلمین جهان خطاب به جوانان غربی می‌گذرد؛ در این مدت جوانان ایرانی نیز دست به کار شدند تا این پیام بدون واسطه را مستقیم بدست جوانان غربی برسانند و برای رساندن آن از روش‌های مختلفی همچون طراحی پوستر و اینفوگرافیک استفاده و تصاویر و مطالب خود را با برچسب «#Letter4U»  در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.
در همین راستا کمپینی با عنوان «جنبش نشر نامه رهبر معظم انقلاب؛ Letter4U» نیز راه اندازی شد که علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر با چگونگی استفاده از ابزار و امکانات شخصی در جهت نشر پیام رهبری به آدرس جنبش (اینجا) مراجعه کنند.
استفاده از جملات برگزیده رهبری و طراحی پوستر نخستین اقدامات خودجوش مردم در همین راستا بود؛ اما جدیدترین اقدام کاربران فضای مجازی در انتشار پیام رهبری با اشاره به پرسش رهبر انقلاب از جوانان اروپا و آمریکای شمالی با این عنوان که «آیا تاکنون خود مستقیماً به قرآن مسلمانان مراجعه کرده‌اید؟» صورت گرفته است.
کاربران فضای مجازی در اقدامی خلاقانه برای تبیین این پرسش و تشویق جوانان غربی به مراجعه مستقیم به قرآن، یکی از آیه‌های محبوب خود را به روی کاغذی می‌نویسند و سپس تصویر خود را با برچسب «#Letter4U» در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند.

علاقه‌مندان جهت شرکت در کمپین فوق می‌توانند برای ترجمه آیه مورد نظر خود به چندین زبان از سایت (تنزیل) استفاده کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=7440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.