تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

آفت، عامل پس فرستادن ۳۰تریلی گندم از قم به ایذه

  • کد خبر : 47381
  • 06 خرداد 1395 - 16:52
آفت، عامل پس فرستادن ۳۰تریلی گندم از قم به ایذه

۳۰تریلی حامل گندم که روزهای دوم و سوم خرداد از ایذه به مقصد قم بارگیری شده بودند، پس از رسیدن به قم، آفت زده تشخیص داده شده و به ایذه پس فرستاده شدند.

به گزارش عصر ایذه، از ساعت اولیه صبح امروز ۳۰تریلی گندمی که از طرف کارشناسان غله و بهداشت شهرستان قم آفت زده تشخیص داده شده بودند، درب سیلوی کارخانه آرد زمرد ایذه جهت تخلیه بار حاضر شدند که تاکنون به دلیل عدم توافق با مسئول کارخانه جهت پرداخت هزینه برگشت، بلاتکلیف مانده‌اند.

 

photo_2016-05-26_19-50-04

 

یکی از مسئولین این کارخانه در گفتگو با خبرنگار عصر ایذه، اظهار کرد: رانندگان می بایست تا حصول نتیجه پس  از پیگیری ما ، در شهرستان قم می ماندند و بار را تخلیه می کردند.

 

وی در پاسخ به این سوال که ماجرای آفت گندم ها چه می شود، گفت: صبح امروز چند کارشناس از جهاد کشاورزی و غله شهرستان از این گندم ها دیدن کردند و منتظریم دیگر کارشناسان حضور پیدا کنند و نظر قطعی خود را بدهند.

 

این مسئول در پایان تصریح کرد: این گندم ها در تملک دولت هستند و جهاد کشاورزی آنها را خریداری کرده است و تنها در سیلوهای ما ذخیره و شده بودند، که طبعاً هر گونه مشکل باید توسط مسئولین و متولیان بررسی شود.

 

یکی از رانندگان حامل این گندم ها به نیابت از همه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: چندین سال است که در این فصل کار ما حمل گندم است و این اولین بار است که اتفاق به این شکل رخ داده است.

 

وی ادامه داد: پس از رسیدن ما به محل تخلیه (قم) کارشناسان غله و بهداشت آن مرکز، تمامی بارهای ما را آفت زده تشخیص دادند و به بارها تعدادی قرض ضد آفت اضافه کردند که این قرص ها می بایست ۷۲ساعت در بار می ماند.

 

نماینده این رانندگان اضافه کرد: مسئول انبار قم گفته بود که تا شنبه ۹۵/۳/۷ باید منتظر بمانید و اگر آفت از بین رفت، ما ان بار را از شما تحویل خواهیم گرفت.

 

وی در پایان با بیان اینکه مسئولین کارخانه باید کرایه رفت و برگشت ما را بدهند، تصریح کرد: در هر صورت اگر ما تا روز شنبه منتظر می ماندیم و بار تایید می شد یا نه، هیچ کس هزینه چند روزی که ما مانده بودیم را تقبل نمی کرد.

 

 

811123919_24747_6790974119447410474

نامه تایید آفت زدگی توسط شرکت غله استان قم

 

 

423836954_91809_3620492463448712410

 

به گزارش عصر ایذه، جدای از اینکه بالاخره این حجم عظیم گندم که بیت الامال و حق مردم است، آفت زدایی می شوند یا نه، می طلبد در این موراد مهم‌، یکی از مسئولین شهرستان برای پیگیری و رفع این مشکل در این کارخانه حضور یابند و این مشکل را حل کنند.

 

تکمیلی/

سرانجام پس از رایزنی رانندگان با مسئولین کارخانه، شب گذشته بارها تخلیه شد و مسئولین قول قطعی دادند در چند روز آینده کرایه آنها را بپردازند.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=47381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. سلام این گندم در انبار سیلو زمرد خالی میشود و سپس آرد شده و به خورد مردم بدبخت داده میشود

  2. این بنده خداها چ گناهی کردن ک گندم آفت زده براشون کردنپولشان رو بدن

  3. یعنی خداوکیلی خودمون هم تعجب میکردیم ک این کارخونه آرد فقط در ایذه مشکل نداشته .خوب .خدارو شکر اینم مشکلش حل شد .

  4.  یعنی منظور اینه ک اینم مشکل دار شده!!!!

  5. وووووووووی پیـــــــــــــــــــــــــــعصحو همی گندمانم ایما خوریم…..!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.