تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

آلزایمر فیسبوکی مسئولان درباره نامه رهبری

  • کد خبر : 6063
  • 07 بهمن 1393 - 9:45

عصر ایذه: اگرچه همچنان استفاده مسئولان از فیس بوک و شبکه های اجتماعی بیگانه مورد تأیید نیست؛ اما این انتظار […]

عصر ایذه: اگرچه همچنان استفاده مسئولان از فیس بوک و شبکه های اجتماعی بیگانه مورد تأیید نیست؛ اما این انتظار را می توانستیم داشته باشیم که مسئولان کشور به ویژه افرادی که در سیاست خارجی کشور نقش هایی دارند، با انتشار این پیام به اطلاع‌رسانی در این خصوص کمک کنند.

 

آلزایمر فیسبوکی مسئولان درباره نامه رهبری

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، چند روز پیش مقام معظم رهبری در نامه‌ای خطاب به جوانان غربی از آنها خواست تا خود به دنبال شناخت اسلام رفته و به جنجال های رسانه های غربی توجهی نداشته باشند.

 

پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غربی بسیار پر محتوا بوده و واکنش های زیادی را در رسانه‌های غربی به دنبال داشته است.

 

یادداشت ها و تحلیلهای زیادی پس از انتشار این خبر از سوی رسانه‌های خارجی بر روی این پیام نوشته شد که حاکی از اهمیت این پیام برای غرب بود.

 

اما برخی از مسئولان که تمامی اطلاعات و مسائل مربوط به خود را در فضای مجازی و به ویژه در فیس بوک خود قرار می‌دهند به پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی نپرداخته اند؛ این در حالی است که این نامه در شرایطی که اسلام‌هراسی در صدر کار دشمنان اسلام قرار گرفته کاری بسیار هوشمندانه بود.

 

این مسئولین که همواره از طریق اطلاع‌رسانی در فیسبوک خود هزاران لایک را نصیب پست های خود می‌کردند، در قبال پیام مقام معظم رهبری سکوت کرده و حتی جملاتی از آن را هم منتشر نکرده‌اند.

 

اگرچه همچنان استفاده مسئولان از فیس بوک و شبکه های اجتماعی بیگانه مورد تأیید نیست؛ اما این انتظار را می توانستیم داشته باشیم که مسئولان کشور به ویژه افرادی که در سیاست خارجی کشور نقش هایی دارند، با انتشار این پیام به اطلاع‌رسانی در این خصوص کمک کنند.

 

در حالی که اکنون جهان اسلام با توطئه های مختلفی از سوی جوامع مختلف مورد هجمه قرار گرفته و موج جدید اسلام هراسی در دنیا به وجود آمده است پیام رهبری، موضع صریحی است که اگر به خوبی درک شود می تواند جامعه مسلمانان را از دست دست این موج اسلام هراسی نجات دهد.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=6063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.